حضور بیمه ما در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

حضور بیمه ما در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا
کدخبر : 543851

شرکت سهامی بیمه ما با حضور در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا به معرفی خدمات بیمه ای خواهد پرداخت

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه ما، نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با هدف رشد همکاری‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا با تراز تجاری ۸۰۰ میلیارد دلاری و با حضور کشورهای عضو اتحادیه؛ ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان و  مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش  در حاشیه این نمایشگاه، همایش روسای اتاق‌های بازرگانی ۵ کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا همراه با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز برگزار خواهد شد.

.

 این گزارش افزود :  به منظور تقویت هرچه بیشتر روابط اقتصادی از مقامات کشورهای منطقه و همسایه همچون ترکیه، عمان، قطر، افغانستان و عراق برای حضور در این نمایشگاه دعوت صورت پذیرفته است.

این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برگزار  و بیمه ما با برپایی غرفه در سالن خلیج فارس آماده  پاسخگویی به سوالات فنی؛ بازاریابی و روابط عمومی مراجعین خواهد بود .

گفتنی  است  اوراسیا یک اتحادیه اقتصادی با حضور پنج کشور روسیه، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان است که از سال ۲۰۱۵ کار خود را در زمینه سیاست‌گذاری اقتصادی، اقتصاد کلان و مهاجرت نیروی کار در جهت تجارت آزاد و موافقت‌نامه های تجاری با کشورهای دیگر آغاز کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: