با تقسیم سود ۵۰ ریالی بین سهامداران؛

صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد

صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد
کدخبر : 543858

​مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه دانا روز 19تیرماه جاری با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مجمع که امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و بنا بر تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد، صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از قرائت بندهای مختلف توسط حسابرس و بازرس قانونی و ارائه توضیحات لازم، تصویب شد.

در ادامه سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

همچنین طبق مصوبه امروز مجمع عمومی بیمه دانا، مقرر شد به ازای هر سهم ۵۰ ریال سود بین سهامداران تقسیم شود.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه، گزارش مصور هیات مدیره از عملکرد و فعالیت‌های این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹شامل ترکیب سهامداران،  فعالیت‌های بیمه‌گری، اقدامات و برنامه‌های انجام شده، عملکرد مدیریت‌های فنی و ستادی، حق بیمه صادره از نظر تعداد و مبلغ، کل خسارات پرداختی، وضعیت ترکیب نیروی انسانی و شبکه فروش و تعداد شعب و نمایندگان کل کشور ارائه شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: