معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت مطرح کرد؛

اقدامات قابل قبول سازمان بیمه سلامت در شاخص اعلام بدهی ها و اموال

اقدامات قابل قبول سازمان بیمه سلامت در شاخص اعلام بدهی ها و اموال
کدخبر : 544586

معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت در شاخص اعلام بدهی ها و اموال اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

به گزارش شما واقتصاد ز​حسین رنجبران در گفت وگو با  بیمه سلامت گفت: به موجب مصوبه هیات دولت، تشکیل واحد سازمانی جداگانه در وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور احصاء، ثبت و نگهداری متمرکز خلاصه حساب بدهی‌ها و تعهدات قانونی دولت به تصویب رسید.

معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت افزود: همچنین علاوه برمصوبه یاد شده در قانون " رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی " مصوب اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ ، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف شد، تا از ابتدای سال ۱۳۹۵ واحد جداگانه ای برای احصاء و ثبت خلاصه مطالبات و بدهی های دولت تشکیل و نسبت به ارایه گزارشات سه ماهه  و سالانه به مراجع ذیصلاح قانونی در موعد مقرر اقدام شد.

وی تصریح کرد: لذا در همین راستا اداره‌ کل امور مالی سازمان در دوره های منظم اقدام به ارسال و اعلام بدهی های خود به دفتر مذکور می کند.

رنجبران تاکید کرد: در هفته اخیر نیز این اداره کل با اقدامات وسیع و به موقع خود تاییدیه گزارش سه ماهه چهارم را ۷۶ روز قبل از موعد و تاییدیه گزارش سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ را ۶ روز قبل از انقضا مهلت قانونی اخذ کرده است .

وی اظهارداشت: مطابق گزارش منتشر شده از شفافیت دستگاه های اجرایی، سازمان بیمه سلامت در شاخص اعلام بدهی ها و اموال خود صد درصد اقدامات  قانونی را انجام داده و امتیاز مذکور به عنوان یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در رتبه ششم سازمان به شمار می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: