پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر  کاردگر به مناسبت روز خبرنگار
کدخبر : 544677

در آستانه فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا این روز را به عموم خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه دانا متن پیام به شرح زیر است:

                                                                     وهوالخبیر

جان نباشد جز خبر در آزمون      هر که را افزون خبر جانش فزون

سلام و تهیت وافر به سرور آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع)و همچنین به ارواح مطهر سبک بالانی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادگی و شرافت مردم ایران زمین قرار دادند و در راه حضرت دوست جاودانه گردیدند و درود خدا به وقایع نگارانی که حرمت قلم و اندیشه را پاس می‌دارند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند آنان به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند در رهگذر تاریخ،  به حقیقت خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر جهان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون اهتمام وافر آنهاست.

لذا با ادای احترام به شهدای ۱۷ مرداد سال  ۱۳۷۷ به ویژه شهید محمود صارمی صمیمانه‌ترین تبریکهای خود را به عموم فعالان عرصه خبر و خبرنگاران عزیز تقدیم داشته درآستانه فرارسیدن ایام محرم الحرام ماه اندوه وغم ضمن عرض تسلیت وآرزوی تندرستی توفیق روز افزون آن گرانمایگان را در پیشبرد اهداف صنعت بیمه و اعتلای دانش بیمه‌ای مردم از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

                                                             ابراهیم کاردگر

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: