پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم به خبرنگاران

رسالت خبرنگاران حرفه‌ای در توسعه صنعت بیمه

رسالت خبرنگاران حرفه‌ای در توسعه صنعت بیمه
کدخبر : 544786

محمد ابراهیم تحسیری / مدیرعامل

پاس می‌داریم، تلاش بی‌دریغ خبرنگاران را که با رسالت اخلاقی و حرفه‌ای خود، قدم در راه پیشرفت سرزمین‌مان بر می‌دارند. هرساله با نزدیک شدن به ۱۷مردادماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، به یاد سفیران قلم و اخلاق پیام‌های تبریک مرقوم می‌شود؛ اما آنچه که نباید از آن غفلت کرد این است که هر روز و هر ساعت باید قدردان خبرنگاران و آگاهی‌رسانان بود. 

 

OWPPRZ-CMP

بدون شک خبرنگاران صنعت بیمه نیز در صف مقدم توسعه صنعت هستند و نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی دقیق و تحلیل‌های فنی دارند، در همین زمینه رسالت خبرنگاران حرفه‌ای و با اخلاق بازار مالی را پاس می‌داریم؛ چراکه در سایه نقدهای روشن‌گرانه و تحلیل‌های اخلاق‌مدارانه آنها می‌توانیم انتظار تحقق اهداف را داشته باشیم. 

تحقق ضریب نفوذ 7درصدی که نص صریح قانون برنامه شش توسعه است علاوه بر سیاست گذاری‌های دقیق نهاد ناظر و اجرای هدفمند شرکتهای بیمه، نیازمند آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به ضرورت پوشش‌های بیمه‌ای و فرهنگ‌سازی مداوم و مستمر است، در همین راستا بر کسی پوشیده نیست که رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در توسعه فرهنگ بیمه داشته باشند.

و پرواضح است که با رشد روزافزون رسانه‌های مختلف و توسعه شبکه‌های اجتماعی، خبرنگاران حرفه‌ای می‌توانند در صف مقدم توسعه فرهنگ بیمه و نفوذ آن در اقشار مختلف جامعه باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: