نشست هماهنگی طرح رفاه دانا در استان مرکزی

نشست هماهنگی طرح رفاه دانا در استان مرکزی
کدخبر : 545025

نشست مشترک سرپرستی منطقه 7 با مسوولان بانک رفاه استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا،  پیرو انعقاد قرارداد بزرگ رفاه دانا در سراسر کشور و به منظور هماهنگی بیشتر و ایجاد تعامل سازنده با مدیران این بانک، نشستی با حضور محسن رستم پور سرپرست منطقه هفت، محمد گل محمدی رئیس شعبه اراک، محمدرضا خلیلی ناظر فنی منطقه هفت و سید محمد خاتمی نژاد مسؤول آمار و رایانه منطقه هفت در محل دفتر سرپرستی بانک رفاه برگزار شد.

در این نشست صمیمانه که صیداحمدی سرپرست شعب بانک رفاه استان مرکزی و خاقانی مدیر بازاریابی بانک رفاه نیز حضور داشتند، رستم پور، ضمن تشریح پیشینه طرح مهردانا و بیان مزایای آن اظهار امیدواری کرد طرح رفاه دانا باعث ارتقاء سطح مناسبات میان بیمه دانا و بانک رفاه گردد که نتیجه نهایی آن، آسایش و اطمینان خاطر بیشتر بیمه گذاران در سراسر استان خواهد بود.

 صیداحمدی هم با بیان این مطلب که حدود ۸۶ هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی استان، حقوق و مزایای خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، اظهار داشت تمامی شعب بانک رفاه در استان مرکزی، آمادگی ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران طرح رفاه دانا را دارند.

شایان ذکر است بلافاصله پس از برگزاری نشست فوق، جلسه‌ای در محل شعبه اراک برگزار گردید تا نسبت به توجیه نمایندگان نیز اقدام گردد. در این جلسه که رستم پور، گل محمدی، خلیلی، زینلی (معاون بازاریابی شعبه اراک) و خاتمی نژاد، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان استان مرکزی ( پوینده، رفیعی و بهرامی) و نمایندگی‌های عبداللهی پور، شاه سوار و شرکت پیام هستی نیز حضور داشتند، ابعاد مختلف این طرح، بررسی و ابهامات و پرسش های شبکه فروش توسط آقای رستم پور، پاسخ داده شد.

 در پایان، مقرر شد نمایندگان متعامل در این طرح، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا نسبت به عرضه بیمه نامه های اتومبیل و آتش سوزی به بازار ۸۶.۰۰۰ نفری بیمه شدگان مرتبط با شعب بانک رفاه در سراسر استان مرکزی، اقدامات لازم را در راستای ارتقاء سطح فروش و ضریب نفوذ بیمه به عمل آورند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: