مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت:

چه نعمتی بالاتر از این ‌که پزشکان به بندگان خدا خدمت می‌کنند

چه نعمتی بالاتر از این ‌که پزشکان به بندگان خدا خدمت می‌کنند
کدخبر : 545067

مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: در ذات طبیعت به جز زیبایی و خوش بختی و شفابخشی نیست و شفا از قدرت‌های ذات الهی است و پزشکان به دلیل سختی در مسیر دریافت این علم، به بخشی از نعمت شفابخشی دست پیدا می‌کنند و چه نعمتی بالاتر از این‌ که پزشکان می‌توانند به بندگان خدا خدمت می‌کنند.

 

به گزارش شماواقتصاد به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، علی رضا اعرابی در مراسم بزرگداشت روز پزشک که به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس در سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: در سازمان بیمه سلامت پزشکانی داریم که به بسترسازی شفابخشی برای سایر پزشکان کمک می‌کنند و این نیز جای شکر دارد.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت با محوریت علم و دانش حرکت می‌کند و باید قدردان زحمات پزشکان، داروسازان و کسانی باشیم که در این سازمان به مردم خدمت می‌کنند.

اعرابی بیان کرد: در کنار تجربه همکاران غیرپزشک، نیازمند استفاده از علم و توانایی پزشکان هستیم تا نظارت‌های اثربخشی داشته باشیم.

مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: یکی از تاکیدات مدیرعامل سازمان بیمه سلامت همواره این بوده که از پتانسیل پزشکان سازمان استفاده کرده و نگاه علمی‌تری به مسائل داشته باشیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: