بیمه تجارت نو

۹۴ درصد پرسنل بیمه تجارت‌نو، فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

94 درصد پرسنل بیمه تجارت‌نو، فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند
کدخبر : 545506

معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، از انجام فاز اول واکسیناسیون کرونا برای 94 درصد پرسنل این شرکت خبر داد و اظهارداشت: صد درصد نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو هم برای انجام واکسیناسیون کرونا ثبت نام کرده‌اند.اتاق خبر تجارت‌نو سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲94 درصد پرسنل بیمه تجارت‌نو، فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط‌عمومی؛ ابراهیم غلامی، با بیان اینکه "پرسنل شرکت بیمه تجارت‌نو از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، افزود با رایزنی‌هایی که دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و رییس کل بیمه مرکزی با مجموعه وزارت بهداشت انجام دادند فرصت واکسیناسیون برای صنعت بیمه فراهم شد.

وی، بیان کرد: به محض آنکه ابلاغیه واکسیناسیون اهالی صنعت بیمه از طریق سندیکای بیمه‌گران به مجموعه شرکت بیمه تجارت‌نو رسید، باتوجه به ضرورت سلامت پرسنل، لیست اطلاعات همکاران به سرعت تهیه شد.

غلامی، تصریح کرد: سندیکای بیمه‌گران وعده داده بود که هر شرکت بیمه‌ای که سریع‌تر اطلاعات پرسنل را جمع‌آوری و ارسال کند در اولویت قرار می‌گیرد و به وعده خود هم عمل کرد و شرکت بیمه تجارت‌نو جزو اولین شرکت‌های بیمه‌ای بود که هماهنگی‌های لازم را انجام داد و پیامک واکسیناسیون برای پرسنل این شرکت ارسال شد.

معاون توسعه سازمانی، اظهار داشت: تا به امروز حدود ۹۴ درصد پرسنل بیمه تجارت‌نو مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و نوبت ۶ درصد باقیمانده هنوز از طریق سامانه وزارت بهداشت اعلام نشده است.

غلامی، اذعان داشت که باوجود انجام واکسیناسیون رعایت پرتکل‌های بهداشتی همانند قبل بر شرکت بیمه تجارت‌نو حاکم است.

وی، درخصوص روند واکسینه شدن نمایندگان و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو، گفت: سندیکای بیمه‌گران در مرحله اول برای لیست همکاران درخواست داد و در مرحله دوم نمایندگان و شبکه فروش مشمول دریافت واکسن شدند که بلافاصله لیست تمام نمایندگانی که دارای کد از شرکت بیمه تجارت‌نو هستند به سندیکای بیمه‌گران ارسال شد.

معاون توسعه سازمانی، گفت: هنوز واکسیناسیون برای نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو آغاز نشده است اما صد درصد نمایندگان این شرکت بیمه‌ای برای واکسیناسیون معرفی شدند و باتوجه به اقدام به موقع شرکت بیمه تجارت‌نو در ارسال لیست نمایندگان، به مرور پیامک واکسیناسیون برای آن‌ها خواهد آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: