بیمه تعاون

سرمایه گذاری بیمه تعاون بر روی صنعت ساختمان

سرمایه گذاری بیمه تعاون بر روی صنعت ساختمان
کدخبر : 545657

​شرکت بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی با همکاری مهندسان ساختمان راه اندازی کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اخبار پولی مالی، محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به خبرنگار ما گفت: شرکت بیمه تعاون با توجه به اهمیت و ضرورت صنعت ساختمان و اینکه بیمه نامه های زیادی با این حوضه مرتبط هستند، سرمایه گذاری های خوبی در بخش های منابع انسانی، نرم افزاری و سخت افزاری این حوزه انجام داده است.

وی ادامه داد: بیمه تعاون در مدیریت بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت شرکت از چندین مهندس متخصص و کار آزموده در این حوضه بهره مند شده و بدین ترتیب بیمه نامه هایی مرتبط با صنعت ساختمان را با پوشش های کامل و با حق بیمه نامه های منطقی و کاملا فنی در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد.

بابا کردی افزود: با سازمان نظام مهندسی ساختمان مذاکرات اولیه صورت گرفته و امیدواریم تا سه ماه آینده اجرایی شود، تا بتوانیم خدمات بیمه ای را به تمام اعضا نظام مهندسی چه حقیقی و چه حقوقی به صورت کامل ارایه دهیم.

سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون گفت: در حال حاضر بیمه نامه ای که بیمه تعاون در اختیار بیمه گذران قرار می دهد هم به صورت تکی و هم به صورت پکیج بیمه ای است.

وی در ادامه افزود: شرکت بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی راه اندازی کرده است که همکاران شرکت در این واحد هم در حوزه مهندسی و هم در حوضه بیمه متخصص هستند و به اعضاء سازمان نظام مهندسی مشاورهای لازم را جهت صدور بیمه نامه و خسارت می دهند، این کار باعث می شود که نیاز جامعه مهندسی کشور در این زمینه رفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: