فصل جدید همکاری بیمه آسیا و بانک ملت:

تفاهم نامه بزرگ ترین "بیمه" و "بانک" خصوصی کشور امضا شد

تفاهم نامه بزرگ ترین "بیمه" و "بانک" خصوصی کشور امضا شد
کدخبر : 545817

مسعود بادین و محمد بیگدلی مدیران عامل بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در مراسم امضا تفاهم نامه بیمه آسیا و بانک ملت که در ساختمان شیشه ای بانک ملت برگزار شد، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: امضای این تفاهم نامه، از اتفاقات بزرگ در صنعت بیمه است و فصل جدیدی در عملیات مشترک بیمه و بانک را رقم زده است که می تواند الگویی برای سایر شرکت ها در بازار سرمایه باشد.

 

IMG_20210923_090627_979

وی با اشاره به تاثیرگذاری اهرم های بانک، بورس و بیمه در بازار سرمایه گفت: همکاری و تعامل بانک و بیمه در شرایط فعلی اقتصادی کشور می تواند تاثیر مثبتی در رونق بازار و فعالیت های اقتصادی کشور داشته باشد.

مدیرعامل بیمه آسیا با تقدیر از کارکنان خدوم بانک ملت اظهارامیدواری کرد این تفاهم نامه، منشا اتفاقات بسیار خوبی در تداوم ارتباط متقابل و بسیار نزدیک بین بزرگ ترین بیمه خصوصی و قوی ترین بانک خصوصی کشور باشد.

دکتر بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم از همکاری بانک ملت با خوشنام ترین شرکت بیمه ابراز خرسندی نمود و بیمه آسیا را شرکتی مورد اعتماد مردم توصیف کرد. 

وی ضمن قدردانی از انتخاب این بانک از سوی بیمه آسیا به عنوان بانک اول، بیان داشت: برآیند همکاری بانک ملت و بیمه آسیا برای کشور، مردم و مشتریان بسیار موثر خواهد بود و امیدواریم مردم با انتخاب درست خود، بتوانند بهره کافی از این همکاری بزرگ را ببرند.

بنابراین گزارش، به عقیده کارشناسان، امضای تفاهم نامه همکاری بیمه آسیا و بانک ملت، افزایش رضایتمندی مشتریان، بهینه سازی فرآیند امور مالی، سودآوری بیشتر و افزایش بهره وری را در پی خواهد داشت.

گفتنی است در نشست امضای این تفاهم نامه، علاوه بر مدیر عامل، معاون مالی و اقتصادی و مدیر امور مالی بیمه آسیا و همچنین مدیرعامل و معاون مدیرعامل بانک ملت و تنی چند از مدیران این بانک حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: