بیمه کوثر/

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس شرکت

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس شرکت
کدخبر : 546615

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس شرکت

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی در متن پیام آمده است:

خداوند را شاکرم که این بار، سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر با میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) و هفته وحدت مقارن شده است و این تقارن را به فال نیک می‌گیرم؛ فراموش نکنیم که وحدت، پویایی می‌آفریند و در سایه اخوت و برادری مشکل ها، آسان می‌شود و بر ماست در این مسیر بدانیم با حفظ وحدت پیروز و سعادتمند خواهیم بود. به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ و منسجم، مفتخرم این ایام خجسته و یازده ساله شدن بیمه کوثر را خدمت همه عزیزانم در شرکت و آنهایی که در رشد و بالندگی و سربلندی آن نقش داشته‌اند تبریک و تهنیت عرض کنم.

یازده سال است وجدان کاری، مهارت و توانمندی‌های شرکت، سنگ محک می‌خورد تا عیار بی‌مثالش بر همه روشن شود. عزیزان همکار در این سال‌ها سختی‌های مختلف را به جان خریدند تا نهال کوثر پا بگیرد و به جایگاهی درخور این تلاش‌ها برسد و اینک در افق پیشرفت‌ها، توفیقات و دستاوردهایی که حاصل شده است، پگاه خیره‌کننده یازدهمین سال تاسیس شرکت بیمه کوثر را به نظاره نشسته‌ایم. در مقام مدیرعامل شرکت، افتخار می‌کنم به این همه دوستی، صداقت و وظیفه‌شناسی که در جای‌جای بیمه کوثر و میان یکایک اعضایش موج می‌زند.

۲۷ مهر ۱۴۰۰، یازدهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه کوثر را به ذینفعان بالاخص سهامداران، هیات‌مدیره، نمایندگان، بیمه‌گذاران و تمام بزرگوارانی که شرکت را در مسیر رشد و توسعه یاری داده‌اند تبریک می‌گویم. با استعانت و امید به ذات اقدس احدیت، تردید ندارم به همت این نیروی انسانی کارازموده و برنامه‌محور، شرکت بیمه کوثر در چشم‌انداز پیش رو، مسیر صعود را طی خواهد کرد تا همچون گذشته به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت بیمه کشور، رسالت خود را در قوام اقتصاد کشور و پشتیبانی از سرمایه‌های نیروهای‌مسلح به عالی‌ترین شکل به انجام رساند.

ابوالفضل آقادادی

مدیرعامل بیمه کوثر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: