بیمه مرکزی/

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب برتر بیمه مرکزی

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب برتر بیمه مرکزی
کدخبر : 546618

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب برتر بیمه مرکزی

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، ظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی و فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی از برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب برتر تقدیر شد.

در این جلسه هادی عبداالهی، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: حضور در این جمع فرهیخته و بسیجی باعث افتخار است.

وی افزود: بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر و قانون گذار صنعت بیمه نقش مهمی در گسترش فرهنگ بسیجی در صنعت بیمه دارد و می تواند مُبلغ تفکر و اندیشه بسیجی باشد.

 در بخش دیگری از این برنامه حمیدرضا صادقیان، فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج بیمه مرکزی گفت: در جلسه ای که با وزیر اموراقتصادی داشتیم برای داشتن سازمانی پویا با استانداردهای انقلابی بر تعریف وظایف سازمانی برای افزایش اثر بخشی و کارایی بیشتر و اقدامات لازم برای افزایش سلامت اداری تاکید کرد و گفت: هیات های اندیشه ورز باید قدرتمند تر عمل کنند و در کنار آن کمک های مومنانه را گسترش و میز خدمت را تقویت کنیم.

همچنین حمیدرضا نوابی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه مرکزی در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات بسیج گفت: خوشبختانه بیش از ۷۰درصد کارکنان بیمه مرکزی بسیجی فعال هستند و ۱۲درصد کارکنان از خانواده ایثارگران هستند .

وی افزود: با کاهش شیوع ویروس کرونا، برگزاری مسابقات ورزشی و گردهمایی های گرامیداشت هفته بسیج را آغاز خواهیم کرد.

شایان ذکر است، در این مراسم از برندگان مسابقه عفاف و حجاب و بانوان حجاب برتر بیمه مرکزی تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: