بیمه ایران معین /

افتتاح ساختمان جدید شعبه کیش ایران معین با حضور سعید محمد/ساخت برج بیمه کیش کلید خورد

افتتاح ساختمان جدید شعبه کیش ایران معین با حضور سعید محمد/ساخت برج بیمه کیش کلید خورد
کدخبر : 546925

دفتر جدید شعبه کیش بیمه ایران‌ معین در محل ساختمان بورس و اوراق بهادار کیش باحضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیرعامل بیمه ایران، جمعی از مدیران عامل صنعت بیمه و مقامات محلی افتتاح شد .

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین، در ابتدای این مراسم داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران‌معین ضمن خیر مقدم،از همراهی دبیرخانه مناطق آزاد کشور و خانواده صنعت بیمه در آیین افتتاح ساختمان شعبه جدید کیش تقدیر و تشکر کرد و گفت: به تبعیت از سیاست‌های کلی دولت و بیمه ایران ، مولد سازی دارایی های راکد شرکت در دستور کار هیأت مدیره بیمه ایران‌ معین قرار گرفت که بعد از مطالعات و بررسی های انجام شده توسط حوزه سرمایه گذاری شرکت، محل جدید در ساختمان بازار سرمایه کیش انتخاب شد. محمدی همچنین از تصمیم هیأت مدیره شرکت ایران‌معین با رویکرد سرمایه گذاری بهینه در چارچوب آیین نامه ۹۷ شورایعالی بیمه به منظور ساخت برج بیمه در محل قبلی شعبه کیش با هدف تمرکز عملیات بیمه‌ای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه ای حاضر در جزیره کیش خبر داد و‌ گفت بخشی از هزینه ساخت برج از محل فروش املاک بلااستفاده و غیرمولد ایران معین در جزیره کیش تامین خواهد شد.

 

IMG-20211028-WA0012

باز تعریف نقش بیمه

 

در ادامه، مدیرعامل بیمه ایران با عرض خیر مقدم و تشکر از حضور صمیمانه تعدادی از مدیران و اهالی خانواده بزرگ صنعت بیمه در این مراسم اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی فعالان صنعت بیمه دستاوردهای مهمی حاصل شود.

سید مجید بختیاری با طرح این سوال که نقش صنعت بیمه در حوزه‌ های اجتماعی و اقتصادی چیست، توجه فعالان صنعت را به باز تعریف این مهم جلب کرد. وی با ابراز تاسف از اینکه در بسیاری از موارد افراد جامعه پس از وقوع حادثه به اهمیت بیمه در زندگی خود پی می‌برند اظهار داشت: تک تک سیاست گزاران، دست اندرکاران و مدیران ارشد این صنعت وظیفه دارند نسبت به شناساندن هرچه بیشتر بیمه در جامعه تلاش کنند. بختیاری مجموع سرمایه صنعت بیمه را با احتساب سرمایه ۱۹ هزار میلیارد تومانی بیمه ایران حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به وضعیت سایر بازارهای مالی، این رقم عدد شایسته‌ای برای صنعت نیست.

 مدیر عامل بیمه ایران مهترین راهکار جذب سرمایه برای صنعت بیمه را نوآوری اعلام کرده و گفت: بیمه بیش از هر صنعتی نیازمند نوآوری و تفکر خلاق است تا سرمایه‌گذاران سخت پسند برای ورود به این بازار متقاعد شوند.

بختیاری اتصال به بازارهای مالی را راهکار دیگر گسترش صنعت بیمه برشمرد و افزود: سهم گرفتن شرکت‌ها از هم فرایند اشتباهی است که مانع از بزرگ شدن این صنعت می‌شود. وی در ادامه گفت: رویه موجود باید به دنبال تحول دیجیتال به معنای تغییر نگاه به کسب و کار باشد و با توجه به تحولات صورت گرفته، امروز دیگر نمی‌توان به سبک دهه های گذشته بیمه نامه فروخت بنابراین لازم است در مدل‌های کسب و کار بازنگری جدی صورت گیرد.

IMG-20211028-WA0008

صنعت بیمه تشنه آموزش و انتقال تجارب

 

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز افتتاح ساختمان جدید شعبه کیش ایران‌معین در ایام میلاد پر برکت پیامبر رحمت و امام صادق(ع)را به فال نیک گرفته و از تلاش های هیأت مدیره ، مدیرعامل و دیگر کارکنان خانواده این شرکت جهت ارائه خدمات مطلوب و بهینه بیمه‌ای قدردانی کرد.

سید محمد کریمی، ایران‌معین را همسان نام خود معین صنعت بیمه و بیمه ایران ارزیابی کرد . وی در ادامه مهمترین اصل علم مدیریت نوین را خلاقیت و نوآوری ذاتی که در سایه آموزش شکوفا می‌شود، دانست و گفت: در کشور کارآفرینان بسیاری وحود دارد که مستعد راه اندازی کسب و کار جدید هستند و بی شک با آموزش امکان تحقق ایده‌ها مهیا خواهد شد.

وی در پایان با وام گرفتن از هفته وحدت آن را به صنعت بیمه تعمیم داد و افزود: شرکت‌های بیمه می‌توانند با اتحاد یا همان کنسرسیوم در عین رقابت سالم، رفاقت گونه یاری رسان همدیگر باشند که در این صورت دیگر شرکتی برای پرداخت خسارت سنگین از عرصه صنعت حذف نمی شود.

لازم به ذکر است در حاشیه این رویداد، کلنگ ساخت پروژه برج بیمه کیش توسط مهندس بختیاری، دکتر کریمی و دکتر اسماعیلی رییس هیات مدیره بیمه ایران معین بر زمین زده شد. برج بیمه کیش در ۱۲ طبقه به مساحت حدود ۶۰۰۰ متر احداث خواهد شد.

 

IMG-20211028-WA0011

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: