بیمه تجارت نو/

بیمه تجارت‌نو؛ هرماه یک کار نو

بیمه تجارت‌نو؛ هرماه یک کار نو
کدخبر : 546966

جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، معتقداست که تحول دیجیتال به معنی تحول و انقلاب درونی هر فرد فعال در یک سازمان از نظر فکری و عملیاتی است که این مساله در بیمه تجارت‌نو درحال اتفاق است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ابراهیم غلامی با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو به دنبال موضوعات نو است.، گفت: هنگامی که صحبت از تحول دیجیتال می‌شود شاید نگاه بسیاری از مردم به سمت فناوری برود اما تحول دیجیتال به معنی تحول و انقلاب درونی هر فرد فعال در یک سازمان از نظر فکری و عملیاتی است.

تجارت نو

وی، اذعان داشت که تحول دیجیتال به معنای واقعی در شرکت بیمه تجارت‌نو در حال اتفاق است و این مساله قطعا در آینده اثرات خوبی را برای این شرکت به دنبال خواهد داشت.

جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو،دررابطه با اهمیت حضور فعال مدیران شعب استانها در ستاد و نمایشگاه‌های سازمان، گفت: به طور معمول تصمیم گیری در خصوص موضوعات سازمان‌ها و مجموعه‌ها در ستاد مرکزی آنها اتفاق می‌افتد و پس از آن به استان‌ها ابلاغ می‌شود اما این موضوع شاید آنچنان که باید تاثیر خود را نخواهد گذاشت.

غلامی، افزود: نقش اول در هدف گذاری‌های شرکت بیمه تجارت‌نو را مدیران شعب بازی می کنند و در تصمیم‌ گیری ها سهیم هستند، به همین دلیل این شرکت از مدیران استان‌ها دعوت می‌کند تا در ستاد مرکزی و نمایشگاه‌ها حاضر شوند.

وی، تصریح کرد که مسئولین ستاد مرکزی شرکت‌های بیمه تنها وظیفه نظارت، راهبری و سیاست گذاری را دارند و مدیران استان‌ها باید به این باور برسند که آنها نوک پیکان عملیاتی هر شرکت بیمه‌ای هستند.

جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، بااشاره به شعار شرکت متبوع خود "هرماه یک کار نو"، اظهارداشت: حوزه IT در این شرکت فعال بود اما درحال حاضر شعار هر ماه یک کار نو در حوزه فناوری اطلاعات بیمه تجارت‌نو در حال اتفاق است که این مساله به انجام کارها سرعت بخشیده است.

غلامی، عنوان کرد که شرکت بیمه تجارت‌نو در سال آینده برای ارتقا سهم خود از بازار و حفظ بیمه گذاران بزرگی همچون آستان قدس رضوی، فولاد خوزستان، فولاد گیلان تلاش خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: