در یازدهمین جشنواره ملی بهره‌ وری صورت گرفت:

کسب جایزه طرح فروش بیمه‌نامه بدنه سفری توسط بیمه کوثر

کسب جایزه طرح فروش بیمه‌نامه بدنه سفری توسط بیمه کوثر
کدخبر : 547671

شرکت بیمه کوثر جایزه طرح فروش بیمه‌نامه بدنه سفری را به عنوان پروژه برتر در اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی بهره‌وری کسب کرد.

به گزارش شما و اقتصاد  به نقل از روابط عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر، این شرکت با ارایه «طرح فروش بیمه‌نامه بدنه سفری» به یازدهمین جشنواره ملی بهره‌وری، در رقابتی سخت با سایر شرکت‌کنندگان توانست جایزه پروژه برتر را از آن خود کند.

مسعود طاهری در ابتدای اختتامیه جشنواره ضمن اشاره به دستاوردهای شرکت بیمه کوثر در سال ۱۳۹۹ و دریافت جوایز بهره‌وری در بخش‌های مختلف به ویژه نرم‌افزار، گفت: ثبت تجربه‌های موفق به‌خصوص در صنعت بیمه باید تداوم داشته باشد. برای تحقق این مهم، جشنواره ملی بهره‌وری می‌تواند با دنبال کردن و بررسی کمی و کیفی این تجربه‌ها، فهرست بیشتری از توفیق‌های به‌دست‌آمده در صنعت بیمه را ثبت و ضبط کند و با افراد و نهادهای مختلف به اشتراک بگذارد.

مدیر فن‌اوری و توسعه زیرساخت شرکت بیمه کوثر نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره ملی بهره‌وری و ثبت تجربه‌های موفق در بخش‌های مختلف، افزود: در این برهه از زمان، بهینه‌کاوی یا همان جست‌وجوی تجربه‌های موفق جهانی و افزایش بهره‌وری از نیازهای اساسی بسیاری از شرکت‌ها برای کسب موفقیت‌های بیشتر است که به طور حتم، برگزاری چنین جشنواره‌هایی زمینه‌ساز آن خواهد بود.

محمدرضا مومنی تاکید کرد: مسئولیت آماده‌سازی زیرساخت و اجرای پروژه مرکوری به عهده معاونت فنی شرکت بیمه کوثر است اما بی‌شک در رسیدن به این توفیق و ثبت تجربه موفق در طرح فروش بیمه‌نامه بدنه سفری، همکاری همه بخش‌های شرکت از هیات‌مدیره تا کارکنان قابل تقدیر و ستایش است.

در ادامه‌ این اختتامیه، دبیر جشنواره ملی بهره‌وری اظهار داشت: طی چند سال اخیر حدود یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه در دبیرخانه این جشنواره ثبت شده و بانک اطلاعاتی عظیمی از پروژه‌های موفق در زمینه ارتقای بهره‌وری در کشور شکل گرفته است که با کمک دانشگاه تربیت مدرس و سایر مراکز علمی، این پروژه‌ها به عنوان بسته‌های آموزشی تدریس خواهد شد.

فرشید شکرخدایی با تاکید بر استفاده از بهینه‌کاوی، گفت: مسابقه ملی بهینه‌کاوی که ثبت ۱۸۰ تجربه موفق کشوری را به همراه داشت نیز از سوی دبیرخانه این جشنواره به منظور گسترش فرهنگ بهره‌وری در جامعه پیاده‌سازی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع بهره‌وری به رضایت و انگیزه کارکنان نیز ارتباط دارد، افزود: در حال حاضر پلتفرم آنلاین «مرکز اندازه‌گیری بهره‌وری ایران» ۳۸ هزار نفر از ۱۳۷ شرکت را با ارایه پرسشنامه برای سنجش رضایت کارکنان پوشش داده است که با همین روند، تا چهار سال آینده انتظار داریم بتوانیم میانگین‌های رسمی کشور را در زمینه رضایت کارکنان و تعلق سازمانی منتشر کنیم.

عضو هیات‌نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد: در مسابقه ملی بهره‌وری شاخص‌های متنوعی دیده شده است که مهم‌ترین آن، بهره‌وری انرژی در شرکت‌های تولیدی است. ۷هزار داور نیز به صورت برخط در جشنواره حضور دارند که هر داور صنعت مربوط به خود را بررسی می‌کند.

رییس کمیته علمی جشنواره علمی بهره‌وری نیز در ادامه درباره دستاورهایی که تاکنون حاصل شده است، گفت: آنچه قرار بود در دهه ۸۰ در زمینه بهره‌وری اتفاق بیافتد سازماندهی یک بانک اطلاعاتی قابل قبول در سطح ملی برای تعیین تکلیف وضعیت بهره‌وری در شرکت‌ها و سازمان‌ها بود، به طوری که داده‌ها قابل فهم و پردازش باشند و از مسیر تجزیه و تحلیل آن بتوان دستاوردهای هر شرکت را بررسی کرد.

حسن فروزان‌فرد افزود: علی‌رغم نبود هیچ منبع یا بودجه دولتی، در حال حاضر بانک اطلاعاتی بسیار خوبی از فعالیت شرکت‌ها در عرصه بهره‌وری ایجاد شده است که با این گنجینه می‌توان در مورد کارکرد گروه‌های کاری و شرکت‌های مختلف بحث و تبادل نظر کرد و تحلیل مناسبی از فعالیت صورت‌گرفته ارایه داد.

وی اظهار داشت: امروز اگر کسی بخواهد در زمینه‌های مختلف کاری، تجربه شرکت‌ها و سازمان‌ها را که طی ۱۰ سال گذشته توسط داوران جشنواره ملی بهره‌وری بررسی و امتیازدهی شده است ارزیابی کند، به راحتی قابل انجام است زیرا اطلاعات کامل مربوط به آن وجود دارد.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در پایان افزود: فرهنگ‌سازی و اندیشه‌ورزی مناسب در موضوع بهره‌وری در قالب سامانه داوری جشنواره انجام شده است. هر سال به واسطه برگزاری جشنواره، تعداد زیادی از مدیران صنایع و گروه‌های صنعتی مختلف، آخرین تغییر و تحولات بهره‌وری را در صنعت مربوط به خودشان به صورت آنلاین در اختیار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: