بیمه آرمان/

نواخته شدن زنگ بیمه در مدارس استان خراسان جنوبی

نواخته شدن زنگ بیمه در مدارس استان خراسان جنوبی
کدخبر : 547759

زنگ بیمه با حضور رئیس و دبیر شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی خراسان جنوبی جناب اقای اکبری و اقای حسنی ،رئیس محترم شعبه بیرجند جناب اقای شاهی گیو و مدیران و اولیای مدرسه و جمعی از دانش اموزان در مدارس شهر بیرجند به صدا درامد.

به گزارش شما واقتصاد دو به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان در راستای گسترش فرهنگ بیمه ، شرکت بیمه آرمان با همکاری بیمه مرکزی ج.ا.ا و آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی طرح ملی تحت عنوان زنگ بیمه را در مدارس ابتدایی این استان اجرا کرد.

لازم به توضیح است این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور جمعی از دانش اموزان و اولیای مدرسه بصورت نمادین و همچنین همزمان در سامانه شاد، بصورت آنلاین برگزار گردید.

در این برنامه دانش آموزان ابتدا با مفهوم بیمه و انواع آن آشنا شدند. درهمین راستا ۱۰۰۰ نسخه کتاب داستان با موضوع بیمه، خاص گروه سنی کودکان که توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا و شرکت بیمه آرمان تهیه و تدوین شد بود بین دانش آموزان توزیع گردید. در ادامه به برندگان مسابقه نقاشی و بهترین جمله با موضوع بیمه،که از قبل در سامانه شاد اطلاع رسانی شده بود، جوایزی اهدا شد، و در پایان مراسم، به جهت یادبود به تمامی دانش آموزان هدایایی اهدا گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: