بیمه معلم/

​طنین بیمه معلم در مدارس استان مازندران

​طنین بیمه معلم در مدارس استان مازندران
کدخبر : 547995

بیمه معلم زنگ بیمه را در مدرسه‌ای در روستای سرکاج استان مازندران به صدا درآورد تا بار دیگر توسعه فرهنگ بیمه در مدارس را تداوم بخشد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم در تداوم حرکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه فرهنگ بیمه و به مناسبت ۱۹ آبان ماه ، روز ملی زنگ بیمه، شرکت بیمه معلم زنگ بیمه را در مازندران روستای سرکاج طنین‌انداز کرد.

بر اساس این گزارش با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران و شهرستان نور در دبستان شهید باهنر روستای سرکاج از توابع شهرستان نور، این مراسم با حضور مدیران صنعت بیمه استان، مدیران استانی آموزش و پرورش و تعداد محدودی از دانش‌آموزان بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

جعفر خطی دیزآبادی مدیر شعبه استان مازندران که در این مراسم حضور داشت به تبیین نقش بیمه در ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در جامعه پرداخت.

گفتنی است بیمه معلم بر این باور است که آگاهی خانواده‌ها و سپس دانش‌آموزان که آینده‌سازان این کشور هستند از اهمیت جایگاه بیمه، نقش قابل توجهی در ترویج فرهنگ و افزایش ضریب نفوذ بیمه خواهد داشت.

اهم برنامه‌های اجرا شده در استان مازندران بشرح ذیل مشاهده فرمایید:

۱. افتتاحیه مراسم : پخش سرود بیمه معلم/پخش پیام صوتی مدیرعامل بیمه معلم با محوریت ترویج فرهنگ بیمه

۲. انتقال مفاهیم بیمه‌ای توسط کارشناسان شعبه بیمه معلم به دانش‌آموزان و اولیا در قالب فضای شاد با گروه موسیقی

۳. اجرای مسابقه بیمه‌ای و اهدا جوایز خاص به برندگان

۴. ساخت کلیپ ویدئو / پوشش تصویری و مطبوعاتی در رسانه‌های محلی و سراسری کشور

۵. اهدا هدایا به دانش‌آموزان مدرسه و مدعوین

*لازم بذکر است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سال ۹۸ به هر شرکت بیمه جهت اجرای پروژه ملی زنگ بیمه یک استان تعلق گرفت و شرکت بیمه معلم نیز مسئول برگزاری و تداوم این مراسم در استان مازندران انتخاب شد.

*در این راستا بیمه معلم زنگ بیمه را در روستای سرکاج از توابع استان مازندران بصدا درآورد تا بار دیگر در تداوم حرکت سال‌های قبل سهمی موثر در ترویج فرهنگ بیمه داشته باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: