بیمه دانا/

تفاهم نامه انجمن صنفی کارفرمایی بیمه دانا استان یزد و کاربلد

تفاهم نامه انجمن صنفی کارفرمایی بیمه دانا استان یزد و کاربلد
کدخبر : 548010

انجمن صنفی بیمه دانا استان یزد در راستای عمل به تکالیف و وظایف صنفی خود به عقد تفاهم نامه همکاری با شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام (کاربلد) در زمینه تجهیز نمایندگان به سامانه‌های فروش آنلاین بیمه اقدام نموده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  ریسک نیوز انجمن صنفی بیمه دانا  استان یزد به‌عنوان یکی از حامیان اصلی کسب و کار بیمه می‌تواند در راستای ایجاد راه کارهایی برای بهبود شرایط فعالیت صنعت بیمه نقش موثری ایفا نمایند. در صنعت بیمه به دلیل وجود فعالان بسیار، نقش انجمن های صنفی اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند.

با توجه به این موضوع انجمن صنفی بیمه دانا استان یزد در راستای عمل به تکالیف و وظایف صنفی خود به عقد تفاهم نامه همکاری با شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام (کاربلد) در زمینه تجهیز نمایندگان به سامانه‌های فروش آنلاین بیمه اقدام نموده است.

طرفین قرارداد ضمن تاکید بر لزوم هوشمند سازی کسب و کار نمایندگان، تفاهم نامه تجهیز نمایندگان بیمه دانا به بسترهای نرم افزاری فروش آنلاین بیمه را امضاء نمودند.

در این جلسه که در تاریخ ۱۰ / ۷ / ۱۴۰۰ برگزار شد، امیر صدری پور به عنوان رئیس انجمن صنفی کارفرمایی بیمه دانا استان یزد و  محمدرضا ملک به عنوان نایب رئیس انجمن صنفی و علیرضا حاجی باقرپور به عنوان خزانه دار انجمن حضور داشتند.

امیر صدری پور ضمن اشاره بر دغدغه هایی که در حوزه فروش آنلاین بیمه برای نمایندگان وجود دارد، استفاده از تکنولوژی های نوین در راستای افزایش درآمد و ماندگاری در صنعت بیمه را اجتناب ناپذیر دانست. در ادامه نیز به بررسی نظرات ارزشمند جناب آقای محمدرضا ملک در مورد کاربلد می پردازیم.

 

نظر نایب رئیس انجمن صنفی بیمه دانا استان یزد در مورد کاربلد

 محمدرضا ملک، نایب رئیس انجمن صنفی بیمه دانا استان یزد، با توجه به معیارهایی که برای انتخاب یک شرکت نرم افزاری و همچنین ارائه خدمات فروش آنلاین بیمه مورد نیاز است، اذعان داشت؛ کاربلد از سیستم نرم افزاری دقیق و به روز برخوردار شده که این امر کاربری راحت و آسانی را فراهم کرده است. همچنین تعرفه قیمتی مناسب نیز از دیگر دلایلی بود که انتخاب کاربلد را نهایی کرد.

بنا بر نظر  محمدرضا ملک، پاسخگویی و ارائه خدمات پس از فروش کاربلد و همچنین ارائه آموزش های مورد نیاز در راستای آشنایی بیشتر با سیستم از دیگر دلایلی به شمار می رفت که کاربلد را به عنوان بهترین گزینه برای هوشمندسازی کسب و کار بیمه انتخاب کنیم.

 

وی پس از ارزیابی دقیق تاثیر تحول دیجیتال در صنعت بیمه و اشاره به عدم فرهنگ سازی در رابطه با شناسایی بیمه ها و الکترونیکی شدن اغلب فعالیت های روزمره، تحول دیجیتال صنعت بیمه را بسیار مهم و کارآمد دانستند. علاوه بر این، ایشان به تسلط تیم بر تمام مباحث بیمه، اشراف بر اصول طراحی سایت بیمه و همچنین امکان همکاری و بازاریابی در مجموعه کاربلد اشاره کردند.

 

در ادامه  ملک به انتظارات انجمن صنفی از مجموعه کاربلد اشاره نمودند و امنیت سیستم ارائه شده توسط کاربلد را به عنوان مهم‌ترین معیار برای انتخاب شرکت طراحی سایت بیمه دانستند. همچنین در راستای ارائه راهکارهایی برای توسعه بازاریابی دیجیتال بیان کردند؛ روش هایی که در حال حاضر استفاده می شود(ورود استارتاپ های غیر بیمه ای) نتیجه ای به جز نابودی صنعت بیمه نخواهد داشت و لازم است در راستای الکترونیکی کردن صنعت بیمه منافع نمایندگان را نیز در نظر گرفت و با آن هم سو شد. از جمله راهکارهایی که به آن ها اشاره کردند عبارتند از :

 ایجاد بستری مناسب برای ارتباطات آسان نمایندگان و بیمه گذاران به منظور آموزش و فرهنگ سازی انواع بیمه

 وضع و اعمال قوانین و مقرارت برای بازاریابی و فروش دیجیتال تمامی نمایندگان در جهت حفظ منافع شبکه فروش

آموزش همگانی در زمینه بازاریابی،فروش و خرید الکترونیک بیمه با استفاده از رسانه های ارتباط جمعی هم برای بیمه گذاران هم برای نمایندگان بیمه

رفع موانع مربوط به زیرساخت فنی و سخت افزاری الکترونیکی و دیجیتال

خرید کردن آسان و بدون دغدغه کلیه خدمات بیمه ای برای بیمه گذاران

امکان محاسبه انواع رشته های بیمه ای

خدمات پس از فروش بیمه های صادره الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته

 

کلام آخر 

در آخر نیز انجمن صنفی بیمه دانا استان یزد به نمایندگان بیمه توصیه نمودند که در جهت جذب پورتفوی بالقوه از فضای اینترنت و همچنین ماندگاری در صنعت بیمه لازم است از زیرساخت ها، اپلیکیشن ها و استارتاپ های مطمئنی چون کاربلد استفاده شود. عدم بهره مندی از بستر اینترنت، هر صنعتی را با خطر نابودی مواجه می کند. به همین دلیل در دنیای امروز، استفاده از خدمات الکترونیکی و کسب جایگاه در فضای مجازی تداوم صنایع و مشاغل را تضمین خواهد کرد. در نهایت انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان استان یزد در راستای حمایت اعضاء خود در زمینه توسعه دیجیتال اقداماتی از قبیل بررسی و معرفی مجموعه بیمه ابزار جهت ارائه خدمات حسابداری ومشتری مداری(CRM) و  انعقاد تفاهم نامه با مجموعه کاربلد جهت فروش و محاسبه بیمه نامه به صورت آنلاین را انجام داده است.

در پایان مراسم نیز طرفین ضمن امضا و تبادل تفاهم‌نامه فی مابین اظهار امیدواری کردند که این رویداد سرآغاز توسعه همکاری های فی مابین در سایر حوزه های فناورانه انجمن صنفی بیمه دانا استان یزد گردد.

140008191014بلد11

140008191017بلد33

140008191015بلد22

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: