در دیدار صمیمانه با همکاران شعبه های مطهری و شریعتی

مدیرعامل بیمه ایران: توجه به مسئولیت اجتماعی در بنگاه های اقتصادی یک ضرورت است

مدیرعامل بیمه ایران: توجه به مسئولیت اجتماعی در بنگاه های اقتصادی یک ضرورت است
کدخبر : 548293

مدیر عامل بیمه ایران در نشست و گفتگو با همکاران شعبه های مجتمع مطهری وشریعتی با تاکید بر ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت، آن را لازمه بقای بنگاه های اقتصادی و از جمله شرکت سهامی بیمه ایران دانست و خواستار گسترش فضای سبز طبیعی مناسب در ساختمان ها وشعب بیمه ایران شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری در دیدارهایی صمیمی با همکاران این شعبه ها، در سخنانی به تبیین تجارب بنگاه های بازرگانی واقتصادی معظم در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی پرداخت و گفت: شرکت های بزرگ بر اساس میزان فعالیت های خود تاثیرات زیادی  بر محیط های اجتماعی پیرامون خود دارند و این موضوع نشان از اهمیت تعهد به اجرای مسئولیت اجتماعی این شرکت ها در سطح کشور و تاثیرات آن بر افراد جامعه دارد.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی، به واسطه فعالیت های خود قطعا آلودگی هایی ایجاد می‌کنند . این آلودگی ها می تواند در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل یا موارد دیگری باشد. همه این عوامل بر جامعه اثرگذار است. بنابراین  اگر مسئولیت اجتماعی  خود را دراین زمینه در قبال جامعه و تعامل با ذی‌نفعان انجام ندهیم، خودمان بیشتر متضرر خواهیم شد. از طرفی، این رابطه در واقع رابطه متقابل کسب و کار با جامعه است که نشان می دهد اگر رابطه متقابل ایجاد نشود، محیط ناامنی برای همه ما از جمله شرکت بوجود خواهدآمد.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه ایران، در ادامه به تبیین  برنامه راهبردی، اهداف وتغییرات در شرکت پرداخت  و گفت: برای ایجاد تغییرات، ابتدا باید ذهنیت ها را عوض و نوع فعالیت واحدهای اجرایی را بازتعریف کرد. در بیمه ایران برنامه ریزی بر اساس تغییرات و تحولات دیجیتال پیرامون ما صورت گرفته است تا علاوه بر  کنترل نتایج زیانبار این تغییرات ، از آنها بهره بگیریم. علی رغم خطرات فراوان تحولات دیجیتال قطعا نمی‌توانیم تاثیرات مثبت آنها را نادیده بگیریم. برای برخورداری از این  تغییرات وماندگاری در عرصه رقابت می توانیم از نظرات و ایده های همکاران خود استفاده و با اشتراک گذاری آنها در بستر مناسب، هم افزایی ایجاد کنیم.

بختیاری آموزش را یکی از موضوعات بسیار مهم در پیشبرد اهداف بیمه ایران به عنوان راهبر صنعت بیمه دانست وخاطر نشان کرد: در خصوص آموزش، مساله مهم یاد گرفتن  ویاد دادن است. برای ایجاد زندگی بهتر باید یاد بگیریم تا زندگی ما بهتر شود.

مدیر عامل بیمه ایران، انسجام سازمانی، وحدت، خیرخواهی، همدلی و دوستی در میان کارکنان این شرکت را از عوامل مهم وتاثیر گذار در عرصه بیمه گری دانست و تصریح کرد : در حال حاضر ما نیاز داریم که یاد بگیریم چگونه با هم بیشتر از گذشته همدل و صمیمی کار کنیم . برای تحقق این امر به نظر من لازم است که تواضع و فروتنی داشته باشیم تا علاوه بر بهبود وضعیت خود در رقابت با سایر شرکت ها نتایج خوبی از عملکرد خود داشته باشیم.

  وی در ادامه سخنان خود گفت : مهارت در کنار اخلاق می تواند شاخص ساز باشد. در بستر اجتماعی در هم تنیده، ایجاد توازن اخلاقی و تیم سازی بسیار مهم است. کار تیمی و تعامل در بستر اخلاق، تاثیرات مثبتی  در همکاری ایجاد می‌کند. موضوع  اخلاق در بیمه ایران بسیار تعیین کننده است. ما باید علاوه بر روان سازی فرایند پذیرش زیان دیدگان، در برخود با آنها، نگاه خیرخواهانه داشته باشیم . قطعا محیط کاری خوب و اخلاق‌مدار،  منجر به نتایج و عملکرد بسیار خیره کننده  در شرکت خواهد شد.

گفتنی است، در این بازدید که معاونین مدیر عامل، مدیران ستادی و اجرایی نیز حضور داشتند، همکاران شعبه در یک محیط صمیمی به طرح نظرات، پیشنهادات و انتقادات با مدیر عامل شرکت پرداختند. مدیران شعب مجتمع مطهری و شریعتی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت خود، به تشریح مسائل و مشکلات این شعب ها پرداختند. همچنین همکاران نماینده شعب مورد اشاره که در این جلسه حضور داشتند، موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود را با مدیرعامل و هیات همراه ایشان در میان گذاشتند.

در این دیدار صمیمی، معاونان مدیر عامل نیز در خصوص موضوعات و مسائل مطرح شده در جلسه، نظرات و دیدگاه های خود را با همکاران در میان گذاشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: