بیمه میهن/

تفاهم نامه همکاری بیمه میهن با مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران

 تفاهم نامه همکاری بیمه میهن با مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران
کدخبر : 548350

بیمه میهن با هدف افزایش دانش فنی و تخصصی کارکنان و شبکه فروش خود با مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی؛ رسول آریانپور سرپرست بیمه میهن در دیدار رئیس و مدیران این مرکز با اشاره به اهمیت آموزش در افزایش راندمان کاری و بهره وری گفت بیمه میهن به منظور افزایش دانش فنی و تخصصی شبکه فروش و نمایندگان و رفع نیازهای آموزشی آنها، اقدام به همکاری با این مرکز کرده و قرار است با استفاده از ظرفیت های این مرکز، بخش اعظمی از نیازهای علمی و آموزشی خود را تأمین نماید. 

وی افزود شبکه فروش و نمایندگان با آموزش های مناسب می توانند ضمن افزایش دانش، توانمندی و مهارت های خود، میزان خدمت رسانی به بیمه گذاران و خدمات پس از فروش را ارتقاء بخشند.

غلامرضا عزیزی عضو هیئت مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه میهن نیز در این جلسه اهمیت آموزش را جزو لاینفک شرکت های بیمه دانست و ابراز امیدواری کرد که شبکه فروش و نمایندگان بتوانند با افزایش سطح آگاهی و دانش فنی خود خدمات مطلوبی به مردم و بیمه گذاران ارائه بدهند و نقش بیشتری در افزایش سهم از بازار و پرتفوی این شرکت داشته باشند. 

وی با اشاره به تکلیف قانونی برنامه ششم توسعه برای شرکت های بیمه در تعمیم و افزایش سهم بیمه های زندگی؛ تاکید کرد که هدف بیمه میهن افزایش دانش و توانمندی شبکه فروش در همه رشته های بیمه ای بویژه بیمه های زندگی است و این بیمه نامه براساس آئین نامه ۹۶ شورای عالی بیمه، بخش عمده ای از فعالیت های آموزشی ما را تشکیل خواهد داد.

در ابتدای این جلسه، حمید معینی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران نیز به ارائه گزارشی از چگونگی تاسیس و فعالیتهای این مرکز و فرایند آموش ها در آن پرداخت و گفت این مرکز مجهز به ابزارهای مختلف آموزشی است و ظرفیت و توانایی بالایی در آموزش پرسنل صنعت بیمه و برگزاری دوره های آموزشی دارد و می تواند در همه استان‌ها تحت نظر بیمه ایران دوره های آموزشی را برگزار کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: