بیمه سامان/

اهدای جوایز برگزیدگان نخستین رویداد بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان

اهدای جوایز برگزیدگان نخستین رویداد بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان
کدخبر : 549118

شرکت بیمه سامان، جوایز برگزیدگان نخستین رویداد بزرگ نقاشی معاصر ایران را به آنها تقدیم کرد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، «امیر راد» رئیس هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران در این مراسم با بیان این که ۱۲۷۸ نفر با حدود ۳۵۰۰ اثر هنری در این رویداد شرکت کردند، گفت: از این تعداد سه اثر برتر انتخاب و معرفی شدند.

وی همچنین از شرکت بیمه سامان به دلیل حمایت مالی و معنوی از این رویداد قدردانی کرد.

مدیر بازاریابی و مطالعات بازار شرکت بیمه سامان نیز در این برنامه با بیان این که بیمه سامان همواره در جهت ارتقای سطح فرهنگ کشور و ایفای نقش مسئولیت  اجتماعی خود قدم برداشته است، گفت: خوشحالیم که با وجود تاخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، این رویداد به بهترین شکل برگزار شد.

«پویا رسولی» با تاکید بر این که حمایت های شرکت بیمه سامان از هنر و هنرمندان همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر جوایز و تقدیرنامه در نظر گرفته شده برای برگزیدگان، به هر کدام از آنها یک فقره بیمه نامه عمر رایگان هدیه خواهد شد.

در ادامه، «لیلا گودرزی» و «الهام پورخانی» جوایز ۱۵ میلیون تومانی و «مریم اسپندی» به ‌عنوان هنرمند برگزیده‌، جایزه ۷۰ میلیون تومانی خود را دریافت کردند.

گفتنی است سال آینده نیز رویدادهایی در حوزه هنرهای تجسمی و نیز دومین رویداد بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: