بیمه میهن/

بازدید معاون امور شعب از بیمه میهن استان هرمزگان

بازدید معاون امور شعب از بیمه میهن استان هرمزگان
کدخبر : 550241

غلامرضا عزیزی عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی امروز با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت و عملکرد سرپرستی استان هرمزگان، از این سرپرستی بازدید و با همکاران دیدار کرد.

به گزارش شماو اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ غلامرضا عزیزی در این سفر از نزدیک در جریان امور جاری و مسائل و وضعیت شعبه بندرعباس قرار گرفت و از تلاشهای صورت گرفته در جهت پیشبرد امور شرکت و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران قدردانی کرد. عزیزی گفت باید با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار بتوانیم زمینه رشد و تعالی بیمه میهن را بیش از گذشته فراهم سازیم. 

در این جلسه رئیس و کارکنان شعبه نیز مسائل و موانع پیشِ رو و پیشنهادات خود را برای بهبود امور مطرح کردند و معاون امور شعب ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات، برای رفع مشکلات شعبه قول مساعد داد.

عزیزی در جریان این سفر همچنین با نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان دیدار و در مورد مسائل فیمابین و همکاری های دوجانبه به بحث و گفت و گو پرداخت. عزیزی ابراز امیدواری کرد که بیمه میهن با ارائه خدمات کیفی به بیمه شدگان این نهاد، بتواند رضایت بیش از پیش مسئولان بنیاد مسکن را جلب نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: