صندوق تامین خسارت های بدنی/

پیام تبریک رئیس پژوهشکده بیمه به مناسبت پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی

پیام تبریک رئیس پژوهشکده بیمه به مناسبت پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی
کدخبر : 550977

دکتر کردبچه ضمن عنوان عملکرد مطلوب صندوق تامین خسارت های بدنی به عنوان نهاد پشتیبان و مکمل در ارائه خدمات بیمه‌ای و نقش پر رنگ آن درایجاد آرامش خاطر اقشار آسیب پذیر، سالروز تاسیس این صندوق را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی؛ دکتر حمید کردبچه  در پیامی سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 

۲۳ دی ماه سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی را گرامی داشته و این روز خجسته را به تمامی مدیران، کارشناسان و همکاران پرتلاش و متعهد این نهاد تبریک عرض می‌نمایم.

صندوق تامین خسارت‌های بدنی، که مهمترین رسالت آن را می‌توان در گسترش عدالت اجتماعی، حمایت از اقشار ضعیف و صیانت از حقوق شهروندی آحاد جامعه دانست، اکنون بیش از نیم قرن است که همراه و همپای سایر ارکان صنعت بیمه به عنوان نهاد تخصصی بیمه و حلقه‌ای مهم و موثر در تکمیل زنجیره پوشش خدمات بیمه در سطح کشور فعالیت می‌نماید.

در شرایط کنونی کشور که معیشت و رفاه اقتصادی به موضوع روز جامعه تبدیل شده، نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کمک به رشد و توسعه اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی بیش از پیش روشن گردیده است.

ساختار و مدیریت قوی صندوق در کنار عملکرد بسیار مطلوب این نهاد به عنوان نهاد پشتیبان و مکمل در ارائه خدمات بیمه‌ای، ضمن ایجاد آرامش خاطر در آحاد جامعه و تامین و تضمین معاش مردم، بستر لازم برای ارتقای صنعت بیمه، رشد و توسعه اقتصادی کشور و در نهایت تحقق عدالت اجتماعی را که هدف اصلی صندوق است محقق خواهد ساخت.

بدون شک اقدامات هوشمندانه، عملکرد شفاف و بهره‌گیری از دانش و فناوی‌های نوین، مسیر نیل به اهداف، مأموریت‌ها و رسالت صندوق را هموارتر ساخته و نقش بسزایی در رفع چالش‌های کنونی صنعت بیمه خواهد داشت که ثمره آن ایجاد اعتماد و اطمینان به صنعت بیمه، توسعه عدالت اجتماعی و فرهنگ‌سازی بیمه خواهد بود.

امید است که با یاری خداوند متعال و تدابیر سازنده‌ی مدیریت توانمند و تحولگرای این نهاد، شاهد تداوم موفقیت‌ها و افق‌هایی روشن‌تر در صنعت بیمه کشور باشیم.

حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: