سندیکای بیمه گران/

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران خواستار لغو عوارض تحمیلی بر موسسات بیمه شد

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران خواستار لغو عوارض تحمیلی بر موسسات بیمه شد
کدخبر : 551067

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی مکاتبات و مذاکراتی با رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای عمومی خواستار حذف عوارض تحمیلی و یا عدم افزایش این عوارض در بودجه سال 1401 کل کشور شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر کریمی به‌تفصیل مشکلات و چالش‌های مؤسسات بیمه در ارتباط با عوارض تحمیلی پرداختی به تعدادی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و افزایش بی‌رویه و هرساله این عوارض را عنوان و به افزایش تعداد دستگاه‌های عوارض گیرنده اعتراض نمودند.

دبیر کل سندیکای بیمه گران در نامه‌هایی که تقدیم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نموده‌اند به‌تفصیل و به استناد به آمار و اطلاعات منابع رسمی از نمایندگان مردم درخواست نموده‌اند نسب به لغو کلیه عوارض تحمیلی در صنعت بیمه اقدام نموده و با این اقدام انقلابی و خداپسندانه امکان ارائه خدمات توسط شرکت‌های بیمه به ملت عزیز را فراهم آورند.

شایان‌ذکر است علیرغم مبالغ قابل‌توجهی که مؤسسات بیمه طی سالهای اخیر به دستگاه‌های دولتی پرداخت‌نموده‌اند، متأسفانه این مبالغ عمدتاً در راستای اهداف تعیین‌شده در قوانین مربوط هزینه نشده ضمن اینکه این مبالغ تاکنون تأثیر معنی‌داری در کاهش تصادفات و مرگ‌ومیر حوادث جاده‌ای نداشته و متاسفانه جامعه همواره ناظر افزایش تعداد و میزان حوادث و فوت عزیزان خود در حوادث جاده‌ای بوده‌اند.

گفتنی است اخذ عوارض متعدد از فروش بیمه‌نامه شخص ثالث شرکت‌های بیمه ازجمله موضوعات و مشکلات مهم مؤسسات بیمه است که موجب افزایش ضریب خسارت در این رشته بیمه اجباری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: