مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان/

سازمان بیمه سلامت پشتیبان مالی بیمه شدگان در سال جدید است


سازمان بیمه سلامت پشتیبان مالی بیمه شدگان در سال جدید است
کدخبر : 554590

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان گفت: سازمان بیمه سلامت پشتیبان مالی بیمه شدگان در سال جدید است.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان بیمه سلامت، با ابراز امیدواری نسبت به کاهش مشکلات در سال جدید و توجه به وظایف سازمانی گفت: در سال گذشته با تلاش کارکنان و همکاران ما، سازمان در نمای کلی جایگاه مناسبی پیدا کرد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: خوشبختانه از سازمان بیمه سلامت به عنوان یک پشتیبان مالی مردم در حوزه سلامت نام برده می شود، البته ما در سال جاری وظایف سنگین تری بر عهده داریم، اما علاوه بر وظایف ذاتی و‌ کاری، سازمان بیمه سلامت در حوزه پشتیبانی با حمایت های دولت و مجلس موفقیت های بسیاری را کسب کرده است.

ناصحی تاکید کرد: برای سال جاری ۵ هزار میلیارد تومان برای پوشش دهی بیماران صعب العلاج در نظر گرفته شده است، امیدواریم با برنامه ریزی و دستورالعمل مناسب بتوانیم کاهش مشکلات این گروه از بیماران را داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: برای بیمه همگانی نیز ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که البته مقرر شده که سطح پرداخت ها به عنوان سهم سازمان افزایش پیدا کند؛ همچنین در بحث دارو اگر ساماندهی ارز انجام شود به کاهش مشکلات این بخش کمک می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: