با احکام مدیرعامل/

معاون فنی و مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی بیمه میهن منصوب شدند

معاون فنی و مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی بیمه میهن منصوب شدند
کدخبر : 555115

رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن با صدور احکامی جداگانه، عباسعلی فراشیانی و سیدکاظم ملکوتی را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت فنی و مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی؛ مدیرعامل بیمه میهن در احکام صادره ابراز امیدواری کرده است که ایشان با استعانت از پرودگار متعال و با بهره گیری از ظرفیت ها و سیاست های راهبردی این شرکت زمینه تحقق اهداف و رشد و تعالی بیمه میهن را بیش از پیش فراهم سازند. گفتنی است پیش از این مهدی گشادرو به مدت سه سال سرپرستی معاونت فنی بیمه میهن را بر عهده داشت.

عباسعلی فراشیانی مدت ها در صنعت بیمه فعالیت داشته و سوابق اجرایی در بخش های مختلف شرکت سهامی بیمه ایران از جمله مدیر مجتمع شهید مطهری، مدیرکلی بیمه های اتومبیل و معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

سیدکاظم ملکوتی نیز سابقه مدیرکلی بیمه‌های مسئولیت و مهندسی و انرژی و ریاست مجتمع ولیعصر بیمه ایران و نیز مدیر بیمه های مهندسی، مسئولیت و انرژی و عضو هیئت مدیره و معاونت فنی بیمه تجارت نو را در کارنامه کاری خود دارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: