عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس/

اعتبارات درمان بیماران صعب العلاج به موقع در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گیرد

اعتبارات درمان بیماران صعب العلاج به موقع در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گیرد
کدخبر : 555125

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اعتبارات درمان بیماران صعب العلاج به موقع در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گیرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از. یحیی ابراهیمی درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت های لازم برای تامین داروی مورد نیاز در کشور گفت: برای اینکه ارز به شکل ریالی در اختیار سازمان های بیمه گر قرار گیرد، باید تجهیزات و امکانات لازم با هدف اجرای قانون فراهم شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت باید اقدامات جدی تری در راستای پوشش دهی بیشتر افراد در کل کشور بر اساس محرومیت هر منطقه انجام دهد افزود: هنوز برخی افراد تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند که باید در این حوزه فعالیت های بیشتری را انجام داد، هر چند که این سازمان تاکنون تلاش های بی سابقه ای را در این باره صورت داده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با یادآوری اینکه شناسایی دقیق افراد نیازمند در بحث پوشش دهی باید به درستی انجام شود تاکید کرد: ضمن اینکه باید درحوزه ارایه خدمات به بیماران صعب العلاج هم اعتبارات به درستی و در زمان مناسب تخصیص پیدا کند، البته منابع و اعتبارات در بودجه تصویب شده اما باید در زمان مناسب تخصیص پیدا کند؛ تا به موقع در اختیار بیماران قرار گیرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: