مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از شعبه سمنان/

توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن بسیار ضروری است

توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن بسیار ضروری است
کدخبر : 555445

رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن این مطلب را بعد از ظهر امروز در بازدید از شعبه این شرکت در سمنان و دیدار و گفتگو با کارکنان عنوان کرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، آریان پور در جریان این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این شعبه قرار گرفت و در مورد عملکرد و مسائل جاری شعبه با مدیریت و کارکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مدیرعامل بیمه میهن با قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران شعبه سمنان، با اشاره به اهداف راهبردی و برنامه های ابلاغی برای سالجاری، بر لزوم توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن تاکید کرد و رعایت اصول بیمه گری حرفه ای، تعامل و ارتباط مطلوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب و جذب پورتفوی مناسب را خواستار شد.

آریان پور تعامل سازنده و حسن برخورد با مشتری و بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان را از اصول بیمه گری دانست و بر رعایت این اصول در روند فعالیت ها تاکید کرد. وی همچنین تقویت و گسترش شبکه فروش را با بکارگیری نیروهای توانمند مورد تأکید قرار داد.

در جریان این بازدید، احسان همتی سرپرست شعبه سمنان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود فرایند امور و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: