بیمه میهن/

نشست مشترک مدیرامور شعب و مشاور بازاریابی مدیر عامل با نمایندگان تهران


نشست مشترک مدیرامور شعب و مشاور بازاریابی مدیر عامل با نمایندگان تهران
کدخبر : 555491

نشست مشترک مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه میهن با شبکه فروش و نمایندگان تهران با هدف تبیین سیاست ها و راهبردها و ایجاد تعامل و همفکری و تلاش فراگیر برای تحقق اهداف و رشد و تعالی هرچه بیشتر این شرکت برگزار شد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در این جلسه سیدکاظم ملکوتی مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از تلاش های نمایندگان در پیشبرد امور شرکت، سیاست ها و اهداف کلان مد نظر شرکت را در خصوص فعالیت حرفه ای نمایندگان و شبکه فروش بیمه تشریح و بر بهبود عملکرد و ارتقای جایگاه بیمه میهن در سال پیش‌رو تأکید کرد.

مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، نمایندگان را در صف مقدم ارتباط با مردم دانست و از آنان خواست همواره با افزایش دانش و توان علمی و حرفه ای خود، ضمن تکریم بیمه گذاران، با برخورد خوش و مناسب بهترین مشاوره و خدمات را به مشتریان ارائه دهند و اهداف بیمه میهن را در مقطع پیش رو به طور کامل محقق سازند.

رحمت خسروی سرپرست مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی نیز به تشریح سیاست ها و برنامه‌های جدید شرکت و دیدگاهها و انتظارات خود از نمایندگان پرداخت. وی گفت سیاست مدیریت ارشد و تیم جدید مدیریتی حمایت همه جانبه از نمایندگان و تقویت و توانمندسازی شبکه فروش با هدف برون رفت از وضعیت فعلی است.

سرپرست مدیریت امور شعب و شبکه فروش مهمترین عوامل موفقیت شبکه فروش را هماهنگ بودن با مدیران ذیربط شعب و ستادی عنوان کرد و اجرای دقیق قوانین و مقررات بیمه ای و دستورالعمل های صادره از ستاد را اصول حرفه ای فروش دانست و بر رعایت کامل و دقیق آنها تأکید کرد.

وی همچنین در خصوص برنامه های آموزشی تدوین شده برای شبکه فروش در راستای ارتقا سطح دانش فنی و بازاریابی شبکه فروش توضیحاتی ارائه کرد و اطمینان داد با توجه به ظرفیت شرکت و مشتریان بالقوه ای که وجود دارد نمایندگان می توانند با رعایت اصول حرفه ای و همسویی با سیاستهای کلان شرکت به موفقیت های چشمگیری در حوزه فروش دست یابند.

در ادامه این نشست، نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات و چالش‌ها پیش‌رو در تحقق اهداف ترسیم شده و برنامه‌های شرکت پرداختند و ضمن بیان خواسته های خود، رسیدگی و تأمین آنها را خواستار شدند.

در پایان آقایان ملکوتی و خسروی ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌روی نمایندگان، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی آحاد کارکنان، بیمه میهن در دوره جدید شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: