بیمه ایران حامی سرمایه گذاری بخش خصوصی

بیمه ایران حامی سرمایه گذاری بخش خصوصی
کدخبر : 557590

پس از افتتاح ساختمان مرکزی شعب استان آذربایجان شرقی،حسن شریفی به اتفاق همراهان به کارخانه گروه صنعتی داداش برادر (شونیز) رفته و از چندین خط تولیدی این کارخانه بزرگ تولید بیسکویت و شکلات کشور بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: در جریان این بازدید مدیرعامل بیمه ایران وجود چنین صنایع بزرگی را نعمتی بزرگ برای کشور عنوان کرده و وفاداری بیمه‌گذاران خوشنامی همچون شرکت شونیز را نقطه قوت بیمه ایران بیان داشت و آنها را شریک بیمه ای خواند و گفت : حضور ما در کنار شما افتخار بزرگی است و بیمه ایران همیشه مفتخر است که در عرصه تولید و سازندگی بتواند باری از روی دوش تولیدکنندگان کشور بردارد.مهندس بیوک در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت بیمه ایران در مجموعه شونیز گفت: تلاش ما همیشه این بوده که نهایت رعایت نکات ایمنی را داشته باشیم تا دچار حادثه نشویم که مشکلات مضاعف برای خود و بیمه گر ایجاد کنیم.

در این دیدار با اهداء لوح و تابلوی نفیس از مهندس پرویز بیوک مدیرعامل شرکت شونیز تجلیل شد.

مدیرعامل بیمه ایران و هیأت همراه در ادامه ملاقات با بیمه گذاران کلان با مهندس وطن دوست مدیرعامل شرکت صنایع غذایی شیرین وطن دیدار و گفتگو کرده و در جریان این دیدار چک خسارت این مجموعه به مبلغ ۵۹ میلیارد ریال طی مراسمی تقدیم ایشان شد.

گفتنی است در ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ بخشی از انبار این شرکت تولیدی دچار حریق شد که بلافاصله پس از اطفای آن کارشناسان شرکت در محل حضور پیدا کرده و پس از انجام کارشناسی و بررسی های لازم چک خسارت این واحد تولیدی روز چهارشنبه آماده و تحویل بیمه گذار محترم شد.

در این برنامه مهندس وطن دوست حضور بیمه ایران در بازار بیمه را مایه آرامش و امنیت تولیدکنندگان عنوان کرد و از برنامه های آینده شرکت و اینکه در این برنامه ها و پروژه ها حتما بیمه ایران بیمه‌گر مورد اعتماد شرکت خواهد بود ،گفت.

بازدید از گروه صنعتی ایدم تولید کننده موتورهای دیزلی تحت لیسانس شرکت دایملر آلمان برنامه آخرین روز سفر مهندس شریفی در سفر به استان آذربایجان شرقی بود و ایشان از بخش هایی از خط تولید موتورهای دیزلی این شرکت بزرگ دیدن کردند و در پایان این بازدید ، مدیرعامل بیمه ایران  با اهداء هدیه از همراهی و وفاداری این مجموعه با بیمه ایران تشکر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: