محصول جدید بیمه تجارت‌نو در راه است

محصول جدید بیمه تجارت‌نو در راه است
کدخبر : 557792

شرکت بیمه تجارت‌نو برای مشتریانی که خودروهای کم تردد دارند، طرحی را در دست اجرا دارد که آن افراد می توانند از این طرح برای کاهش هزینه و بهره بردن از پوشش های بیمه‌های بدنه استفاده کنند.

به گزارش شما و اقتصاد: وحید دانش‌کیا سرپرست بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو با بیان مطلب فوق در خصوص عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو در دو ماه اول سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰۰ میلیارد ریال در حوزه خودرویی اعم از بیمه بدنه، شخص ثالث و حوادث سرنشین محصول فروخته است.

سرپرست بخش اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو در زمینه الحاقیه بیمه نامه‌ها گفت: هر سال، در نیمه دوم اسفند ، قوه قضاییه دیه سال جدید را مشخص می کند که بر اساس آن حق بیمه‌ بیمه‌های شخص ثالث تغییر می‌کند. سال گذشته این اتفاق رخ نداد و دیه نهم فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد، لذا از نظر قانونی بیمه نامه‌هایی که از اول سال ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ شروع شده اند نیاز به الحاقیه ندارند ولی بیمه گذارانی که بیمه‌نامه‌های آنها از اول فرودین تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ شروع می‌شود باید به شرکت‌های بیمه مراجعه نموده و الحاقیه افزایش تعهدات خریداری کنند. در چندین نوبت به کسانی که در این تاریخ اقدام به خرید بیمه‌نامه از شرکت بیمه تجارت‌نو کردند اطلاع رسانی شده تا به شرکت مراجعه کرده و الحاقیه دریافت کنند، برای این منظور تمامی شعب این شرکت به صدور الحاقیه دسترسی دارند و هر فردی که بیمه‌نامه تجارت‌نو را در اختیار دارد با مراجعه به هریک از شعب می تواند الحاقیه را دریافت نماید.

او افزود: اپلیکیشن‌های بیمه معمولا برای مراحل صدور فعال هستند و بخش‌هایی مانند الحاقیه در آنها هنوز طراحی نشده اما در آینده نزدیک این امکان به نرم افزار صدور این شرکت (بنو) افزوده می‌شود.

وحید دانش کیا، سرپرست بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص طرح ها و محصولات جدید شرکت اظهار کرد: چندین طرح جدید در دست اجراست. یکی از این طرح ها، بیمه بدنه برای خودروهای کم تردد است که در دست تولید و اجرا است و برای خودروهایی است که از آنها کمتر از حالت عادی استفاده می شود و در راستای تناسب "میزان استفاده از خودرو و هزینه بیمه" ایجاد شده است.

علاوه بر این طرح های دیگری نیز در حال اجراست که به یاری خدا سهم بیشتری از بازار را در اختیار شرکت قرار خواهد داد.

 

 

 

بیمه تجارت‌نو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: