به همت شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد؛

هر ایرانی باید یک بیمه عمر و تأمین آتیه داشته باشد

هر ایرانی باید یک بیمه عمر و تأمین آتیه داشته باشد
کدخبر : 561995

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد ،زیر مجموعه سازمان فروش بیمه پاسارگاد، از لزوم دستیابی هر ایرانی به بیمه عمر و تأمین آتیه گفت و تصریح کرد: این شرکت آماده است تا تجارب علمی خود را در اختیار سایر نمایندگان شرکت بیمه پاسارگاد قرار دهد.

به گزارش شما و اقتصاد: بابک توکلی، نائب رئیس هیأت مدیره و از مؤسسان شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد با اشاره به اهم فعالیت ها و اهداف این شرکت گفت: شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد از سال ۱۳۸۸ تاکنون به عنوان فعال ترین شرکت نمایندگی فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه زیر نظر شرکت بیمه پاسارگاد فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون پس از گذشت یک دهه، این شرکت نمایندگی بیمه حدود ۱۵۰۰۰ نماینده فروش فعال در کل کشور دارد که بیش از ۷۵۰ مدیر فروش در این مجموعه فعالیت داشته و فعالیت آموزش، جذب، مدیریت و هدایت فروش را بر عهده دارند.

دکتر بابک توکلی-پیشتازان

ایشان با اشاره به فعالیت های  شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد در حوزه آموزش و تدوین مبانی فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه در کشور عنوان کرد: از جمله اقدامات شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد تدوین کتب آموزشی پیرامون موضوعات بیمه و فروش بیمه است و امروز می توان به جرأت گفت که بیش از ۵۰ درصد از پرتفوی های ارائه شده  در صنعت بیمه حاصل کتب و آموزش های شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد است.

توکلی تصریح کرد: بر این اساس یک مجموعه هفت جلدی در زمینه فروش بیمه های عمر با عنوان "بیمه عمر فراتر از یک شغل"  به چاپ رسیده است. همچنین مجموعه لوح فشرده در زمینه شخصیت شناسی و کلیه آموزش های لازم، برای بهبود حال روحی و روانی یک فرد در این شرکت نمایندگی آموزش داده می شود. بر اساس عملکرد شاخص و ثبت آمارهای بی نظیر شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد در حوزه آموزش و فروش ، موجب شده است تا در مدت ۱۲ سال فعالیت خود به عنوان فعال ترین شرکت نمایندگی در بیمه پاسارگاد متولد شده و فعالیت حرفه ای خود را پرقدرت ادامه دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که مهمترین دلایل انتخاب مشتریان برای بیمه عمر از شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد چیست؟ عنوان کرد: یکی از بندهای آموزشی ما معرفی شرکت بیمه پاسارگاد توسط کارشناسان است در واقع کارشناسان بیمه در هنگام تبلیغ باید بدانند که چه مزیت هایی در شرکت شان وجود دارد که دیگران را به آن ترغیب کنند. کسب چند ساله رتبه نخست در فروش بیمه عمر و عملکرد شفاف در سازمان بورس و اوراق بهادار، رتبه برتر توانگری مالی از جمله ویژگی های شرکت بیمه پاسارگاد است به گونه ای که اگر تمام بیمه نامه های آن در حال حاضر به فروش برسد توان بازپرداخت آن را خواهد داشت.

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد با اشاره به نوع بیمه نامه های ارائه شده در سبد محصولات این شرکت گفت:  اغلب بیمه های فروخته شده عمر یا سرمایه گذاری هستند که در ازای دریافت حق بیمه این مبلغ در حساب افراد ذخیره شده و یک سود مشخص تضمینی و یک سود مشارکت در منافع به آن اضافه می شود که فرد در زمان پایان قرارداد می تواند آن پول را دریافت کند. بر این اساس این نوع بیمه یک سرمایه‌گذاری برای آتیه افراد نیز محسوب می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد آمادگی دارد تا تمام خدمات نوین و تخصصی آموزشی را در حوزه فروش بیمه نامه ها را به سایر نمایندگان بیمه پاسارگاد ارائه کند و تجارب خود را در حوزه فروش و تیم سازی انتقال دهد. چرا که عقیده این شرکت بر این است که هر ایرانی باید یک بیمه عمر و تأمین آتیه داشته باشد. شرکت نمایندگی بیمه پیشتازان پاسارگاد توانسته  طی سالیان اخیر یک میلیون و دویست نفر از  هم وطنان عزیز مان را بیمه عمر و تأمین آتیه کند.

وی افزود: نیاز به تلاش همگانی در شرکت بیمه پاسارگاد است تا تمام نمایندگان این شرکت با دانش تخصصی و حرفه ای حضور یابند و بتوانیم ایده «هر ایرانی، یک بیمه عمر و تأمین آتیه» را به طور عملی به تحقق برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۵ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: