مدیرعامل سازمان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری؛

توجه به آموزش و تسلط به دانش روز، تذهیب اخلاقی، تعهد و اخلاق در حوزه تخلفات اداری ضروری است

توجه به آموزش و تسلط به دانش روز، تذهیب اخلاقی، تعهد و اخلاق در حوزه تخلفات اداری ضروری است
کدخبر : 562193

دکتر موسوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری، آموزش و تسلط به دانش روز، تذهیب اخلاقی، تعهد و اخلاق اهمیت مضاعفی دارد و همکاران این مجموعه باید از نظر اخلاقی از بهترین همکاران سازمان باشند. به طور کلی نیز برنامه‌ریزی‌ها و فرایندها در سازمان باید به گونه‌ای باشد که بر پیشگیری از بروز تخلف متمرکز باشیم تا سازمان در مسیری قرار گیرد که با گذشت زمان، شاهد کاهش تعداد و بروز تخلفات باشیم.

دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی گفت: فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین را خدمت تمامی سوگواران ایشان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم در این ایام بتوانیم زیر خیمه نورانی امام حسین علیه‌السلام زنگار دل‌های خود را برطرف کنیم و به ظرفیت معرفت امام دست یابیم. مهمترین ثمره محرم همین است که ظرفیت و معرفت امام شناسی را در خود افزایش دهیم.

دکتر موسوی افزود: شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع سلامت در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته‌اند و در بالاترین مقام بندگی و ایثار قرار گرفته‌اند. عزت و احترام خانواده معظم شهدا نیز به دلیل ایستادگی برسراین ویژگی‌هاست. امیدواریم ما نیز در زیر بیرق امام حسین(ع) بتوانیم به اندازه وسع و ظرفیت خود از مکتب اهل بیت علیهم‌السلام بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های یوسف طوقانی در دوره تصدی مدیریت دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری گفت: در سال‌های گذشته اقدامات و زحمات قابل توجهی در این دفتر انجام شده است اما قطعاً کارها و اقدامات فراوانی نیز برای انجام باقی مانده است. امیدواریم آقای میثم جعفری در ایفای مسئولیت در این دفتر موفق باشند.

دکتر موسوی بر لزوم استفاده از افراد متخصص و مسلط به دانش سازمانی در حوزه‌های مختلف و افزایش همزمان دانش حقوقی مورد نیاز در حوزه تخلفات اداری تأکید کرد و گفت: در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و تسلط به دانش روز، تذهیب اخلاقی، تعهد و اخلاق اهمیت مضاعفی دارد و همکاران این مجموعه باید از نظر اخلاقی از بهترین همکاران سازمان باشند. به طور کلی نیز برنامه‌ریزی‌ها و فرایندها در سازمان باید به گونه‌ای باشد که بر پیشگیری از بروز تخلف متمرکز باشیم تا سازمان در مسیری قرار گیرد که با گذشت زمان، شاهد کاهش تعداد و بروز تخلفات باشیم.

در پایان این مراسم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، میثم جعفری را به عنوان سرپرست دفتر رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی منتصب کرد و از خدمات یوسف طوقانی تقدیر شد.

متن این حکم به شرح زیر است؛

جناب آقای میثم جعفری

با سلام و صلوات بر محمد و آل‌محمد(ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت بی‌انتهای الهی و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و مبتنی بر سه اصل "تحول"، "عدالت"، "اعتماد افزایی" در فصل نوین حکمرانی تأمین اجتماعی در دولت سیزدهم؛ با موفقیت در این مسئولیت خطیر موجبات قرب‌الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فراهم گردد.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: