به گزارش شما و اقتصاد:

بیمه آسماری معتبرترین ارائه کننده خدمات بیمه‌ای در کشور

بیمه آسماری معتبرترین ارائه کننده خدمات بیمه‌ای در کشور
کدخبر : 562687

شرکت بیمه آسماری یکی از شناخته‌ترین و معتبرترین ارائه کنندگان خدمات بیمه‌ای در کشور است. این شرکت به پشتوانه سهامدار اصلی خود، شرکت کمک رسان ایرانیان (SOS) سال‌ها است که به عنوان یک مرجع بیمه‌ای در حال خدمت رسانی به هموطنان شریف ایرانی است. بیمه درمان یکی از اصلی‌ترین خدمات بیمه آسماری است که به صورت بیمه تکمیلی به بیمه شدگان عزیز ارائه می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد: بیمه آسماری با عنوان شرکت بیمه جوان علاوه بر استان تهران با پنج شعبه فعال در مناطق آزاد کیش، قشم، اروند، ارس و بوشهر فعالیت دارد. بیمه درمان شرکت بیمه آسماری به دلیل کیفیت، سرعت و دقت خدمات رسانی به بیمه شدگان یکی از شناخته‌ترین خدمات بیمه‌ای در ایران است.

بیمه درمانی یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین بیمه‌هایی است که هر فردی به آن نیاز دارد. زیرا بیمار شدن امری اجتناب ناپذیر و غیر قابل پیش بینی است و گاه هزینه‌های درمان یک بیماری می‌تواند بسیار نگران کننده باشد. شرکت‌های بیمه برای جبران هزینه‌های درمان طرح‌های مختلفی دارند و شرکت بیمه آسماری هم از این قاعده جدا نیست.

شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم جهان و خصوصا مردم عزیز کشورمان را درگیر خود کرده است. از زمان بروز این بیماری تا کنون نگرانی اکثر خانواده از هزینه‌های سنگین درمان بیماری بود که هنوز راه‌حلی قاطع برای پیشگیری و درمان آن وجود ندارد. خدمات پوششی بیمه آسماری در بیماری‌های ویروسی کرونا و بیماری سرطان که هزینه‌های سنگینی برای بیمه‌شوندگان به دنبال داشته، انصافا جای تقدیر دارد.

شرکت بیمه آسماری در تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۱۶ تاسیس و در منطقه آزاد کیش ثبت گردیده است. از جمله عوامل موثر در تاسیس بیمه آسماری نیاز بازار بیمه و کشش بازار تقاضا در ایران، به ویژه در مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی به خدمات کیفی بیمه در سطح بین المللی می باشد.

شرکت بیمه آسماری با ارائه گزارشی از عملکرد مالی بیمه آسماری در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، حق بیمه تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۰ را بیش از چهار هزار و ۱۰ میلیارد ریال و رشد حق بیمه تولیدی در مقایسه با سال قبل آن را ۶۲ درصد اعلام کرد.

همچنین سود انباشته قابل تقسیم شرکت ۲۶۰ میلیارد ریال شناسایی و مقرر شد ۱۰ درصد آن به صورت نقدی میان سهامداران تقسیم شود تا مابقی آن به افزایش سرمایه شرکت تخصیص یابد.

در این شرکت بیمه‌ای انواع خدمات بیمه های بازرگانی در رشته های اموال و اشخاص توسط بیمه آسماری ارائه می‌گردد. خدمات گسترده‌ای همچون استعلام بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و آتش‌سوزی نیز ارائه می‌شود که هم‌وطنان عزیز می‌توانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

به گفته نائب رییس هیات مدیره، شرکت بیمه آسماری قصد دارد در سال جاری با تمرکز بر اقداماتی چون تحول دیجیتال، بالا بردن ضریب امنیت شبکه، ارتقای قابلیت تحقیق و توسعه و نیز افزایش سرمایه، کیفیت خدمات شرکت را بیش از پیش افزایش دهد.

بیمه تکمیلی آسماری به‌خاطر تعهدات بی‌نظیر و پوشش گسترده، یک انتخاب ایده‌آل برای تمام افراد محسوب می‌شود چرا که از زمان تشخیص تا درمان کامل، خدمات گسترده و متعهدانه‌ای ارائه می‌کند. بیمه درمان شرکتی و طرح خانواده شرکت آسماری، بالاترین سقف پوشش اقدامات تشخیصی را دارد. در بیمه خانواده، هزینه‌های خدمت بیماری کرونا نیز پوشش داده می‌شود.

طرح‌های یکتا و برنا در بیمه تکمیلی خانواده آسماری، از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌های مربوط به بیماری سرطان هستند. با استفاده از بیمه تکمیلی خانواده، می‌توانید درمان را در بیش از ۳۰۰۰ مرکز پزشکی طرف قرارداد این بیمه در کشور آغاز کنید. با خرید طرح‌های یکتا و برنا، هزینه شیمی‌درمانی،‌ سایر جراحی‌های مرتبط با سرطان، عمل پیوند ریه، کلیه و مغز استخوان تا سقف پوشش ۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال با فرانشیز ۱۰ درصد ارائه می‌شود. همچنین،‌ برای خدمات تشخیصی و پاراکلینیکی نیز در طرح یکتا سقف ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ و در طرح برنا ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

بیمه مسافرتی آسماری خدمتی ویژه برای افرادی است که قصد مسافرت به خارج از ایران را دارند. با خرید بیمه مسافرتی آسماری خیال خود را از هر جهت راحت می‌کنید. شرکت کمک رسان ایران (SOS) به عنوان سهامدار اصلی و ارائه دهنده خدمات بیمه آسماری، یکی از اعضای مرکزی گروه IAG (گروه جهانی کمک رسانی) است. به این ترتیب، بیمه مسافرتی این شرکت در تمام کشورهای جهان معتبر است و در هر جایی از جهان که به خدمات بیمه‌ای نیاز داشته باشید، در کنار شما خواهد بود.

شرکت بیمه آسماری با پشتوانه قدرتمند بیمه کمک رسان ایران (SOS)، بهترین ارائه‌دهنده خدمات بیمه تکمیلی با پوشش وسیع بیماری سرطان در کشور است. این شرکت معتبر، بیشترین مراکز طرف قرارداد و همچنین بالاترین سقف پوشش را به مردم عزیز ارائه می‌دهد.

پوشش بیماری سرطان در بیمه تکمیلی، بسیار وسیع‌تر و مناسب‌تر از سایر انواع بیمه است. افرادی که از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند، خیال راحت‌تری در هنگام ابتلا به بیماری‌های سخت خواهند داشت.

میزان پوشش بیمه برای درمان بیماری سرطان در شرکت‌های بیمه مختلف کاملاً متفاوت است. معمولاً‌، بیمه‌های پایه مانند تأمین اجتماعی،‌ بیمه سلامت و همچنین خدمات درمانی، بخش کوچکی از این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند؛ بنابراین بهترین راه‌حل برای کاهش مخارج درمانی سرطان، ‌استفاده از بیمه تکمیلی آسماری sos است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: