اطلاعیه؛

مهلت ثبت تقاضای اینترنتی دریافت وام اربعین بازنشستگان کشوری اعلام شد/ فعالیت سامانه بارگذاری مدارک سفر تا ۲۲مهرماه

مهلت ثبت تقاضای اینترنتی دریافت وام اربعین بازنشستگان کشوری اعلام شد/ فعالیت سامانه بارگذاری مدارک سفر تا ۲۲مهرماه
کدخبر : 567015

بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات ۴میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می توانند تا ۲۲مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش شما و اقتصاد: بازنشسته/وظیفه بگیر عزیز صندوق بازنشستگی کشوری که از تاریخ اول تا ۲۷شهریورماه ۱۴۰۱ در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور یافته و از مرزهای غربی به سمت بقاع متبرکه کربلا و نجف عزیمت کرده‌اند، می توانند برای ثبت تقاضای اینترنتی استفاده از تسهیلات ۴میلیون تومانی سفر اربعین، از صبح روز سه شنبه ۱۲مهرماه تا پایان روز جمعه ۲۲مهرماه ۱۴۰۱ به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir مراجعه کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه «صفحه نخست گذرنامه» و همچنین «صفحه ممهور به مهر ورود و خروج» خود را که در دوره زمانی اول تا ۲۷شهریورماه ۱۴۰۱ باشد، در بخش مربوطه در این سامانه در قالب فایل JPEG بارگذاری کنند.

این تسهیلات به مبلغ ۴میلیون تومان با اقساط یک ساله (۱۲ماهه) و کارمزد ۴درصد ارائه می شود.

مبلغ تسهیلات برای متقاضیانی که پس از بررسی مستندات ارسالی مشمول این طرح باشند در آینده نزدیک با هماهنگی بانک عامل و پس از اطلاع رسانی لازم، به حساب حقوق بازنشستگی شخص بازنشسته/وظیفه بگیر مشمول، در بانک صادرات ایران واریز خواهد شد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: