با نگاهی به عملکرد بیمه تجارت نو؛

گام های موثر «بنو» در مسیر تحول دیجیتال صنعت بیمه

گام های موثر «بنو» در مسیر تحول دیجیتال صنعت بیمه
کدخبر : 569292

سیاستگذاری‌ها و دستاورد‌های شرکت بیمه تجارت نو برای دستیابی به جایگاه والا در میان دیگر فعالان صنعت بیمه به روش‌های سنتی معطوف نبوده و همواره به دنبال تحولات اساسی به ویژه در زمینه دیجیتال است. تحولاتی که موجبات بیشترین رشد تولید در صنعت بیمه را برای این شرکت بیمه‌ای فراهم آورده است.

به گزارش شما و اقتصاد: سیاستگذاری‌ها و دستاورد‌های شرکت بیمه تجارت نو همواره در مسیر تحولات فناورمحور و کسب رضایت مشتریان در کنار سهولت و آسانی دسترسی مشتریان به خدمات پوشش بیمه‌ای قرار داده شده است. شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان و ارزش بازار سهم نزدیک به ۲ دهم درصد، تمامی تلاش خود را برای ایجاد ارزش افزوده و پرداخت سود بیشتر به سهامداران و منتفع شدن مشتریان از پوشش‌های حداکثری به کار بسته است تا بتواند از پوشش‌های اتکایی در مراحل بعدی افزایش سرمایه برخوردار شود.

بیمه تجارت نو با کسب ۲۵۰ درصد سود، در ۶ ماهه اول سال جاری افزایشی ۵۴ درصدی در فروش بیمه داشته که بخشی از این سود ناشی از افزایش فروش و بخشی هم ناشی از سرمایه گذاری بوده است. تاکنون ۱۱۱۷ میلیارد تومان بیمه نامه توسط این شرکت فروخته شده که براساس برنامه از پیش تعیین شده تا پایان سال این رقم باید به ۲۵۰۰ میلیارد تومان برسد.

در حال حاضر فروش بیمه نامه الکترونیکی موبایل در ایران انجام می‌شود که این اپلیکیشن حتی در کشورهای همسایه مانند امارات هم وجود ندارد، یا در بحث بیمه تکافل، ادبیات و تحقیقات ایران بیشتر از سایر کشورها است. استفاده از "اپ بنو" که نرم افزاری برای ارتباط بیشتر و بهتر مردم به ویژه بیمه شوندگان با خدمات بیمه تجارت نو است و نحوه دریافت خسارت خودوری تصادف کرده، دریافت خسارت درمان، استفاده از خدمات امدادرسانی، تمدید بیمه نامه آتش سوزی، بیمه نامه عمر، بیمه نامه موبایل و... را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مدیرعامل بیمه تجارت نو درباره رویکردهای این شرکت بیمه‌ای به ویژه در رویکرد‌های دیجیتالی می‌گوید: «بیمه تجارت نو به دنبال تحولات اساسی به ویژه در زمینه دیجیتال است. رشد بیمه تجارت نو از سال ۹۷ رشد چشمگیری داشت به نوعی که بیش از ۲۲۰۰ برنامه برای فروش داشت و در حالی که با هیچ مرکز درمانی همکاری نداشت اکنون با ۷ هزار مرکز درمانی طرف قرار داد است و اکنون در حال ایجاد اسنپ دکتر است.»

راه‌اندازی بیمه دیجیتال، راه اندازی شبکه فردی بنوشاپ به عنوان سامانه خرده فروشی، از دیگر اقدامات این شرکت برای برداشتن گام‌های موثر در مسیر الکترونیکی شدن است.

حق بیمه دریافتی در سال جاری شرکت بیمه تجارت نو به اذعان مدیرعامل این شرکت، ۱۷۱۱ میلیارد تومان،نسبت خسارت ۴۴ درصد و میزان پرداخت خسارت در سال جاری، ۷۵۰ میلیارد تومان می‌باشد که از نظر شاخص کلی ۸۴ درصد تحقق صورت گرفته است، از نظر تحقق بودجه ۱۲۰ درصد و نسبت به وصول به پرداخت خسارت ۷۴ درصد می‌رسد. همچنین نسبت خسارت به ۴۲ درصد و نسبت تحقق ترکیب پرتفوی ۷۸ درصد محقق شده است.

گفتنی است؛ شرکت بیمه تجارت‌نو یک شرکت سهامی عام و خصوصی بیمه در مالکیت بانک تجارت، پست بانک ایران، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری ایران، شرکت تدبیرگران فردای امید، سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی و سهامداران حقیقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: