به گزارش شما و اقتصاد:

تلاش بیمه رازی برای افزایش درآمد و رضایت مشتریان

تلاش بیمه رازی برای افزایش درآمد و رضایت مشتریان
کدخبر : 570780

بیمه رازی مجموعه اقدامات خود را بر مبنای اهداف و استراتژی‌های از پیش‌تعیین شده برای مجموعه تحت نظارت خود قرار داده به نحوی‌‌ در کنار تعاریف برنامه‌ای برای دستیابی به میزان کسب درآمد و سوددهی در راستای ارتقا دانش و تجربه فنی در حوزه های عملیاتی ، تجربه مهارت های جدیدی را برای کارکنان و شعب خود درنظر گرفته است.

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت بیمه رازی که به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی صنعت بیمه شناخته می‌شود در سال‌های اخیر سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه را از آن خود کرده است. این شرکت بیمه‌ای پس از سود خالص ۴۰ میلیارد تومان در سه ماهه ابتدایی در گزارش عملکرد خود خبر از درآمد ۲۵ میلیارد تومانی در نیمه نخست امسال داد که نمایانگر رشد ۵ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

بیمه رازی همواره خواستار تعامل سازنده با نهادها و سازمان‌های همکار در صنعت بیمه است و همواره تلاش دارد که اهتمام ویژه‌ای را در مسیر اجرای قوانین و مقررات مقررات داشته باشد. بر همین اساس، مانده بدهی شرکت بیمه رازی به صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مبلغ ۹۳۱ میلیارد ریال، با مدیریت دکتر علی جباری در چهارماهه اول سال ۱۴۰۱ به صورت کامل پرداخت شده است و این شرکت بیمه ای از بابت سنوات ۱۴۰۰ و قبل از آن هیچ گونه بدهی به صندوق تامین خسارت‌های بدنی ندارد.

بازنگری فرآیندها با نگاه به فناوری‌های نوین و هوشمندسازی از جمله موارد در دستور کار بیمه رازی برای به دست‌آوردن بازار و رفع مشکلات موجود در صنعت بیمه است.

وظیفه تمام بخش‌های شرکت بیمه رازی تدبیر در نگهداشت و ایجاد رضایت در بیمه گذاران شرکت است این موارد در حالی مطرح می‌شود که در تمدید بیمه نامه مواردی همچون کنترل و کاهش ضریب و نسبت خسارت، وصول مطالبات، توانمندسازی شبکه نمایندگی و کارگزاران، استفاده از فناوری‌های نوین در زمینه بازاریابی و فروش نقش قابل توجهی دارد.

مدیرعامل بیمه رازی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به بیمه گذاران را مهمترین وظیفه این شرکت می‌داند و برای بهبود ارتباط و تعامل با بیمه گذاران سه مولفه بسیار تاثیرگذار از جمله تخصص و تجربه نیروی انسانی در پاسخگویی، ارائه خدمات باکیفیت در قالب قرارداد همکاری و پاسخگویی را سرلوحه کارکنان و مجموعه این شرکت‌ بیمه ای عنوان کرده است.

درآمد حق بیمه ناخالص ۲۴ شرکت بیمه‌ای منتخب در نیمه نخست امسال با رشدی ۶۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴۲ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان رسیده که سهم بیمه رازی ۲.۹ درصد برآورد شده است. بررسی‌های گروه دنیای بیمه از صورت‌های مالی و حساب سود و زیان نیمه نخست سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که شرکت‌ بیمه رازی جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.

بیمه رازی هم اگرچه در تولید درآمد حق بیمه ناخالص موفق عمل کرده اما یک دهم درصد از سهم خود را از دست داده است. درآمد حق بیمه ناخالص این شرکت در نیمه نخست امسال رشدی ۶۱ درصدی داشته و سهم رازی از درآمد حق بیمه ناخالص شرکت‌های بیمه منتخب به ۲.۹ درصد در نیمسال نخست سال جاری رسیده است.

از دید مدیران بیمه رازی، درک نیاز مشتریان و برآورده کردن خواسته‌های آنان برای مدیران این شرکت بیمه‌ای دارای اهمیت بسیار بالایی است. به گفته مدیرعامل بیمه رازی، در حال حاضر بیمه گذاران به دنبال افزایش سرعت در صدور و ارائه خدمات بر بستر فناوری هستند و بیمه رازی باید در سال ۱۴۰۱ با تسهیل گری در ارائه خدمات و بهبود روش‌ها قرار است برنامه ریزی و اهداف خود را با توجه به نیاز مشتری مبنی بر صدور و پرداخت خسارت در اندک زمان ممکن طراحی و اجرایی کند.

شرکت بیمه رازی اقدامات و تحولات اساسی در دو حوزه زیربنایی و جاری طی یک سال و نیم اخیر انجام داده است که ماحصل این اقدامات، ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب در سراسر کشور برای کلیه آحاد مردم، بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی است که با توجه به توانگری مالی خوب و براساس رویکردهای جدید اتخاذ شده ، طرح‌های نوین بیمه‌ای را مطابق با نیازهای بیمه‌ای کشور طراحی و ارائه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: