با توجه به اهداف و اقدامات شرکت بیمه دانا:

جایگاه و رتبه نخست در میان فعالان صنعت بیمه نتیجه طرح برنامه‌های موردنیاز آحاد جامعه

جایگاه و رتبه نخست در میان فعالان صنعت بیمه نتیجه طرح برنامه‌های موردنیاز آحاد جامعه
کدخبر : 570851

شرکت بیمه دانا، حفظ کرامت بیمه‌گذاران، تعادل ورودی‌ها و خروجی‌ها و همچنین لزوم تجدیدنظر در برنامه‌های توسعه‌ای را از اولویت‌های کاری خود می‌داند که در این راستا توانست به اهداف از پیش‌تعیین شده خود دست یابد. اهدافی که علاوه بر افزایش کسب درآمد از حق بیمه تولیدی برای این بیمه‌گذار سود بالا عایدی سهامداران می‌باشد که رضایت مشتریان بیمه شونده در ارائه طرح‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای را دربر می‌گیرد.

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت بیمه دانا با یک برنامه‌ریزی صحیح و مدون براساس قوانین و طرح های موردنیاز اقشار جامعه توانست با یک رشد ۱۲۰ درصدی در هفت ماهه ابتدایی سال جاری حق بیمه تولید شده تا ابتدای آبان‌ماه سال جاری را به حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان برساند که این امر نمایانگر عزم راسخ و تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه در دستیابی اهداف از پیش‌تعیین شده این شرکت در پرتفوی برای عبور از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت‌‌ ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی ‌مالی و تقویت حوزه‌ سرمایه‌گذاری از مهمترین  راهبردهای بیمه‌دانا برای دستیابی به اهداف خود است که مدیرعامل این شرکت بیمه‌ای با اعلام آن بر افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌های شرکت تا پایان سال تأکید کرد.

شرکت بیمه دانا از حیث درآمد حق بیمه تولیدی ناخالص براساس آخرین رنکینگ شرکت‌های بیمه‌ای در جایگاه اول قرار دارد. جایگاهی که در سطح توانگری مالی نیز رتبه ۱ را در بر می‌گیرد. اولین بودن به سبب ارائه خدمات و اقدامات این شرکت بیمه‌ای یک عدد و ارقام نیست بلکه جایگاهی تعریف شده در سطح توانایی‌ها است. توانایی‌هایی که براساس طرح‌ها و برنامه‌های مدون و کارشناسی‌شده صورت می‌پذیرد و نسبت به فعالیت‌های مشتری‌مداری و حفظ کرامات انسانی اقشار جامعه همچنان در بالاترین نقطه ارزشیابی قرار دارد.

اهمیت بحث سرمایه‌گذاری‌ها و رشد ۱۲۰ درصدی بیمه دانا طی هفت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به گونه‌ای است که تلاش برای تحقق هدفگذاری بیمه دانا مبنی بر عبور میزان سرمایه‌گذاری‌ها از مرز ۵۰۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به جدیت و ژرف‌اندیشی خاصی دنبال می‌شود. بیمه دانا بنا دارد تا سال آینده، رشدی پایدار و متناسب با چشم‌اندازها و سیاست‌های راهبردی شرکت به دست آورد.

شرکت بیمه دانا استفاده از فناوری‌های روز دنیا را در طرح‌های بیمه‌ای و شعب این شرکت قرار داده تا از این رهگذر در راستای مشتری‌مداری و تکریم مشتریان گام‌های مثبتی را بردارد.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه دانا، مدل بیمه‌گری هوشمند از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته و به زودی کُد همه نمایندگان در بستر اپلیکیشن داناپ تعریف خواهد شد. همچنین بیمه دانا از بین شرکت‌های فعال در صنعت بیمه، موفق به دریافت مجوز بیمه‌نامه تکافل به عنوان مکمل بیمه‌های نوین از بیمه مرکزی شده که به زودی بیمه دانا در این زمینه فعالیت خود را شروع می‌کند.

ابعاد فعالیت شرکت بیمه دانا به کسب درآمد و سودآوری ختم نمی‌شود، بلکه مدیران این شرکت در کنار آن به فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت اجتماعی نیز پرداخته اند. و طراحان پوشش‌های بیمه‌ای و برنامه های این شرکت با شناخت از سلایق و نیازهای اقشار جامعه در سطوح متفاوت با توجه به میزان درآمد و بودجه موردنظر اقدام به طرح ‌های جدید در جهت جذب و عملکردی مثبت نموده اند. لزوم تکریم و خدمت‌رسانی به فرهنگیان از بُعد اجتماعی از جمله این موارد است که شرکت به واسطه عملکرد مطلوب در این بخش می‌تواند بیش از ۲۰ میلیون بیمه‌گذار بالقوه را جذب نماید. تعامل و همکاری بیمه‌ای با آموزش و پرورش در جهت افزایش حداکثری رضایت بیمه‌شدگان و فرهنگیان و لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به آنان و بازنشستگان از دیگر اهداف و کارهای انجام شده در شرکت بیمه دانا برای فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت اجتماعی است.

علاوه بر موارد فوق شرکت بیمه دانا در راستای حمایت از فعالیت‌های مبتنی بر توسعه اقتصادی و حمایت از تولید و تولیدکننده اقداماتی را به انجام رسانیده و همچنان تداوم این موضوع را در قالب‌ حمایت از بنگاه‌های تولیدی و صنعتی در جهت پیشبرد اهداف کلان توسعه‌ای و اقتصادی کشور را مدنظر قرار دارد. در این مورد می‌توان به تعامل سازنده و همکاری میان شرکت بیمه دانا و ذوب آهن اصفهان که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرآورده‌های فولاد کشور و منطقه است، اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: