بیمه سامان/

رونمایی بیمه سامان از خدمت جدید «فروش آنلاین بیمه عمر و تشکیل سرمایه

رونمایی بیمه سامان از خدمت جدید «فروش آنلاین بیمه عمر و تشکیل سرمایه
کدخبر : 571021

صدور بیمه نامه های عمر و زندگی همواره یکی از پیچیده ترین و در عین حال زمان برترین فرآیندهای بیمه گری برای بیمه گذار و فروشنده محصول بیمه ای بوده است. شرکت بیمه سامان که همواره در حوزه «تحول دیجیتال» پیشتاز بوده، این بار نیز به منظور حل این مشکل، به حوزه دیجیتالی کردن فرایندهای صدور بیمه های زندگی ورود کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد: « غزاله فخارزاده» مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان در این باره گفت: وجود فرم های متعدد، نبود امکان انجام محاسبات فنی در لحظه و نیز لزوم آشنایی حداکثری نماینده بیمه با جزئیات بیمه نامه به منظور ارائه آگاهی حداکثری به مشتری، همواره باعث شده که این بیمه نامه در مرحله فروش با چالش هایی رو به رو باشد.وی افزود: این بار اما، شرکت بیمه سامان با شناخت دقیق معضلات، به دنبال پیدا کردن راهکاری مناسب برای به حداقل رساندن چالش های این حوزه و تسریع در فرایند فروش این بیمه رفت و با این ایده، امکان «صدور آنلاین بیمه نامه های عمر و تشکیل سرمایه» را فراهم کرد.

فخارزاده با تاکید بر این که این طراحی محصول را می توان اقدامی مناسب در راستای به کارگیری فرایندهای «دانش بنیان» در صنعت بیمه ارزیابی کرد، گفت: از این پس همه اقدامات از قبیل ثبت اطلاعات فردی، احراز هویت، درخواست پوشش های بیمه ای، پرداخت اقساط و دریافت بیمه نامه عمر و زندگی سامان به صورت الکترونیکی و با به کارگیری ابزار دیجیتال انجام می شود.

به گفته وی، در صورت درخواست بیمه گذار، نسخه فیزیکی بسته بیمه نامه نیز قابل ارائه است.پرداخت آنلاین اقساط بیمه عمر را نیز می توان یکی از مهمترین قابلیت های خدمت جدید شرکت بیمه سامان به بیمه گذاران به شمار آورد.

پیش از این، بیمه گذاران مجبور بودند با مراجعه به نمایندگان شرکت، اقساط را به شکل نقدی و یا در قالب صدور چک پرداخت کنند و رسید آن را نیز دریافت کنند. در شیوه دیگر، بیمه گذار می توانست با مراجعه به بانک، اقساط خود را واریز کرده و اطلاعات واریزی را به شرکت بیمه اعلام کند.در شیوه فروش آنلاین اما بیمه گذار می تواند بدون دغدغه، در هر ساعت از شبانه روز و تنها با چند کلیک ساده، حق بیمه خود را واریز کرده و بلافاصله تاییدیه آن را نیز دریافت کند.

با توجه به اینکه بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه، از محصولات راهبردی شرکت بیمه سامان است، برخط شدن درخواست صدور این محصول، جزو برنامه های اساسی این شرکت در راستای تحول دیجیتال بود که اکنون عملیاتی شده است.بهبود تجربه خرید بیمه نامه، تسهیل در فرایند و کاهش مدت زمان صدور، افزایش رضایت بیمه گذاران، صرفه جویی در کاغذ و زمان از مزایای صدور آنلاین بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه است.با توجه به مزایای قابل توجه این خدمت، پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک، سهم عمده صدور بیمه های عمر شرکت بیمه سامان به صورت آنلاین باشد.

 

 

روابط عمومی شرکت بیمه سامان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: