پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
کدخبر : 579223

علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری​، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد: روابط عمومی شریک استراتژیک بنگا‌ه‌های اقتصادی و رکن تصمیم‌گیر آن‌ها است. در جهانی که نظام اقتصاد بر «بازار عرضه» استوار است، نمی‌توان بدون اتکا به شیوه‌های حرفه‌ای ارتباطات، مخاطب‌شناسی و برندینگ، به فعالیت ثمربخش بنگاه‌ها امید بست. ارتباط سازنده با مخاطبان، مشتریان و سهامداران مسئولیت دشوار فعالان عرصه روابط عمومی است. واحدهای حقوقی در دادگاه و در فضای حرفه‌ای از منافع بنگاه‌‌ها دفاع می‌کنند، واحدهای روابط عمومی در خیابان و در پهنه‌ای به وسعت جامعه. وظایف متنوع روابط عمومی و گستردگی اقدامات و فعالیت فرازمانی و فرامکانی آن‌ها، فعالان این حوزه را انسان‌هایی کوشا، سریع، شجاع و عملگرا بار آورده است. کار ویژه آن‌ها اعتمادبخشی، برندسازی، پاسخگویی، حفاظت از منافع سازمان و آگاهی‌بخشی است.

 

مسئولیت‌های روابط عمومی در بنگاه‌های بزرگ و چندوجهی مثل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری که از سویی با انبوه سهامداران و ذینفعان محترم و از سوی دیگر با صدها پرسنل بخش تولید به‌خصوص کارگر زحمتکش در شرکت‌های تابعه مواجه است؛ دشواری‌ها، حساسیت‌ها و مخاطرات دوچندان دارد. بی‌تردید بخشی از آرامش حاکم بر عرصه عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، خوشنامی و اعتبار وصندوق و آبرومندی هلدینگ صباانرژی در سایه تلاش‌ همکاران در واحد روابط عمومی هلدینگ و روابط عمومی شرکت‌های تابعه است. اینجانب ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران زحمتکش خود در روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و همه فعالان عرصه ارتباطات و رسانه تبریک می‌گویم و از خدای متعال توفیق روزافزون آن‌ها در خدمت به توسعه کشور را مسألت می‌کنم.

 

 

علیرضا زمان‌پور

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری​

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: