تضمین بهترین قیمت‌ها در بیمه‌دات‌کام؛ بیمه دات کام فرق می‌کنه

تضمین بهترین قیمت‌ها در بیمه‌دات‌کام؛ بیمه دات کام فرق می‌کنه
کدخبر : 586833

بیمه دات کام در کمپین نگو فرقی نمی‌کنه با اشاره مستقیم به اهمیت انتخاب‌ها در زندگی یک بار دیگر به مخاطبان یادآوری می‌کند که انتخاب بیمه دارای اهمیت زیادی است. خرید آنلاین بیمه و امکان مقایسه همزمان چند شرکت بیمه از خدماتی است که این کارگزاری اینترنتی در دسترس مخاطبان و مشتریان خود قرار داده است. چهره تبلیغاتی برند بیمه دات کام در کمپین اخیر، تدلاسو معروف و محبوب است. چرا تدلاسو؟ چون تد لاسو هم به جزییات زندگی و انتخاب‌ها اهمیت می‌داد. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در مورد چگونگی تضمین بهترین قیمت در بیمه‌دات‌کام و کمپین اخیر این مجموعه با شما صحبت کنیم.

 

تضمین بهترین قیمت خرید بیمه در بیمه‌دات‌کام

بیمه‌دات‌کام با در نظر گرفتن شرایط افراد در زندگی امروزی و اهمیت در دسترس قرار دادن امکانات آنلاین برای خرید بیمه، موجب راحتی بیمه‌گزاران و دسترسی آسان آنان به خدمات آنلاین شده است. تضمین بهترین قیمت یکی از موضوعاتی است که با فراهم کردن امکان مقایسه همزمان چند شرکت بیمه در دسترس بیمه‌گزاران قرار گرفته است. به عبارتی با استعلام بیمه شخص ثالث در سامانه بیمه‌دات‌کام امکان مشاهده انواع شرکت‌های ارائه دهنده بیمه شخص ثالث، توانگری مالی آن‌ها، تعداد شعب، پوشش‌ها و شرایط خرید از این شرکت‌ها برای مشتریان فراهم می‌شود. به این ترتیب بیمه‌گزاران می‌توانند با خیالی آسوده بیمه را با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایند.

 

پاسخگویی، پشتیبانی و مشاوره رایگان در ۲۴ ساعت شبانه روز حتی در تعطیلات

از دیگر امکاناتی که موجب برتری بیمه‌دات‌کام می‌شود را می‌توان پشتیبانی، پاسخگویی و مشاوره رایگان در تمام ایام هفته برشمرد. کارشناسان و مشاوران بیمه‌دات‌کام در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و مخاطبان هستند. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید پاسخ سوالات بیمه‌ای خود را به راحتی به دست آورید.

 

خرید بیمه شخص ثالث با پرداخت عوارض آزادراهی

پرداخت عوارض آزادراهی توسط بیمه‌دات‌کام برای خریداران بیمه شخص ثالث یکی از امتیازات خرید از بیمه‌دات‌کام است. شما در زمان انتخاب شرکت بیمه برای خرید آنلاین باید مزایای خرید از این شرکت‌ها را هم در نظر بگیرید. پرداخت عوارض آزادراهی از دیگر مواردی است که تضمین کننده خرید شما با بهترین قیمت است.

 

خرید بیمه خودرو بدون نیاز به چک و سفته واقعی

تضمین بهترین قیمت خرید بیمه با در دسترس قرار دادن امکان خرید قسطی بیمه بدون چک و سفته واقعی یکی دیگر از خدمات بیمه‌دات‌کام برای مخاطبان است. با خرید قسطی بیمه خودرو شما می‌توانید بدون پشت سر گذاشتن دردسرهای تهیه چک و سفته و فقط با اعتبارسنجی، بیمه خودرویی خود را خریداری کنید. با انتخاب خرید قسطی بدون چک و سفته و بعد از اعتبارسنجی، از طرف بیمه‌دات‌کام با شما تماس می‌گیرند تا خرید خود را کامل کنید.

https://bimeh.com/installment/thirdparty

 

دامنه گسترده در انتخاب بیمه خودرو

تعدد شرکت‌های بیمه در سامانه بیمه‌دات‌کام، یکی دیگر از دلایلی است که تضمین کننده بهترین قیمت برای خرید بیمه است. بیمه‌گزاران با مشاهده شرکت‌های بیمه‌ای گوناگون و قیمت بیمه‌نامه این شرکت‌ها می‌توانند بیمه مدنظر خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایند.

 

صدور بیمه‌نامه در سریع‌ترین زمان و ارسال رایگان بیمه‌نامه

با خرید از بیمه‌دات‌کام بیمه‌نامه شما در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود. به عبارتی در صورتی که بیمه‌نامه خود را قبل از ساعت 21 خریداری نمایید، بیمه‌نامه تا ساعت 24 همان روز صادر خواهد شد. همچنین بیمه‌گزاران می‌توانند با درج آدرس دل‌خواه و انتخاب بیمه‌نامه فیزیکی، بیمه‌نامه خود را در آدرس مدنظرشان دریافت کنند.

 

نگو فرقی نمی‌کنه؛ بیمه‌دات‌کام یک انتخاب متفاوته!

بیمه‌دات‌کام با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع بیمه‌نامه، در پاییز 1402 با کمپین بیمه دات کام فرق میکنه! با تضمین بهترین قیمت بیمه ماشین در کنار مخاطبان خود قرار گرفته است تا بهترین انتخاب را در خرید بیمه داشته باشند. این کارگزاری آنلاین با انتخاب تدلاسو به عنوان چهره تبلیغاتی و اسپانسری پرسپولیس و فدراسیون بدن سازی، یک بار دیگر به مخاطبان خود یادآوری می‌کند که حامی ورزشکاران است و نباید اهمیت انتخاب‌های ساده را دست کم گرفت. در این مقاله در مورد بیمه دات کام و مزایای خرید از این سامانه با شما صحبت کردیم.

 

 

راه های ارتباطی بیمه دات کام:

آدرس وبسایت: https://bimeh.com/

ایمیل سازمانی: support@bimeh.com

آدرس اینستاگرام: bimehdotcom@

تلفن تماس: 0214372

آدرس: لوکیشن دفتر مرکزی بیمه دات کام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • حمیدی

    صدور سریع بیمه نامه واقعا خیلی مهمه. من خودم هزاری ام بیمه نامه الکترونیکی شده باشه بیمه نامه کاغذی رو می خوام.