چالوس و هراز یک طرفه می‌شود

کدخبر : 557421

محورهای چالوس، آزادراه تهران – شمال و هراز از بعد از ظهر امروز تا پایان تعطیلات با محدودیت‌های تردد برای کنترل ترافیک مواجه می‌شوند.

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا، براساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز چهارشنبه (۱۱ خردادماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۱۵ و ۱۶ خردادماه) از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای مذکور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

اما محدودیت تردد و یکطرفه شدن جاده هراز تنها مختص روز یکشنبه هفته آینده است چرا که براساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها تردد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه (۱۵ خردادماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

البته به گفته مسئولان مرکز مدیریت راه‌های کشور اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

براساس این اطلاعیه تردد موتورسیکلت ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه ۱۱خردادماه) تا ساعت ۶ صبح (دوشنبه ۱۶ خردادماه) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت‌های تردد برای وسائل نقلیه سنگین در این محورها در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و در محور هراز تردد کلیه تریلرها محدود است همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز (چهارشنبه ۱۱ خردادماه) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۱۲ تا ۱۶ خردادماه) از محور هراز ممنوع است. همچنین در دیگر محورها مانند محور تهران، فیروزکوه – قائمشهر، محور آستارا – اردبیل و بالعکس، محور سلفچگان – قم و محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس نیز محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد برای انواع تریلرها و کامیون‌ها در روزهای مذکور در نظر گرفته شده که باز هم به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: