جهت دریافت حکم و فیش همسان سازی حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

جهت دریافت حکم و فیش همسان سازی حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید
کدخبر : 534996

اگر بازنشسته کشوری هستید و دوست دارید بدانید که بعد از اجرای طرح جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مهر، این ماه حقوق شما چقدر بیشتر شده است؟ گزارش امروز شماواقتصاد را بخوانید؛

همسان سازی حقوق بازنشستگان سوالات زیادی برای این قشر به وجود اورده است . همسان سازی حقوق بازنشستگان به تازگی اجرایی شده است . همسان سازی حقوق بازنشستگان به دغدغه مردم تبدیل شده است . در این بسته خبری به جزئیات دقیق تر از همسان سازی حقوق بازنشستگان می پردازیم :

 

 


جهت دریافت حکم همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


 

 احکام متناسب با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری صادر شده است و در پایگاه اینترنتی صندوق قابل مشاهده و دریافت است.

 

در اجرای مصوبه هیات وزیران حقوق بازنشستگان کشوری با ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلان هم گروه یا هم طبقه تطبیق داده شده و این تغییرات در احکام آنها قابل مشاهده است. میانگین حقوق بازنشستگان در این دوره ۴۵ درصد افزایش یافته است. احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق بازنشستگی قابل مشاهده و دریافت است.

 


بیشتر بخوانید : دریافت یارانه ۱۲۰ هزارتومانی + مبلغ جدید یارانه


 

حقوق بازنشستگان کشوری چقدر افزایش یافت؟

گفتنی است؛ حداقل دریافتی بازنشستگان کشوری با ٣٠سال سابقه ٣میلیون و ۵۰۰هزارتومان و بازنشستگان لشگری نیز ۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان خواهد بود.

 
 

حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩

 

تغییرات حقوق بازنشستگان پس از اجرای همسان سازی + عکس

قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان برابر اصل عدالت بیمه‌ای از مهرماه اجرایی می‌شود. مبلغ مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و مبلغ اصلی ماهانه در قالب یک فیش واحد و همزمان با حقوق شهریورماه پرداخت خواهد شد.
 


۷۷ درصد افزایش دستمزد در جریان همسان سازی حقوق بازنشستگان صورت گرفت/ به حقوق های پایین تر افزایش بیشتری تعلق گرفت

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اعلام رسمی صندوق بازنشستگی کشوری، به طور متوسط 77 درصد افزایش دستمزد در سال 99، نسبت به سال قبل در جریان افزایش و همسان سازی حقوق و دستمزد صورت گرفت.

 
 

 


 
 

«محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: موفق شدیم در روزهای اول مبارک ماه ربیع، مسأله همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری را انجام دهیم. مطالبه 1.5 میلیون نفر از بازنشستگان کشوری همسان سازی حقوق بود، بر اساس آمار صندوق بازنشستگی کشوری به نسبت حقوق هایی که کمتر یا بالاتر بود، میزان افزایش برای همسان سازی حقوق تا حد خالص دریافتی افراد شاغل مشابه، اتفاق افتاد. 

 

او ادامه داد: اخذ 16 هزارمیلیارد تومان از سهام موجود دولت و قرار گرفتن آن در صندوق بازنشستگی کشوری و اتخاذ مکانیزم های مناسب برای تبلیغ ارزش سهام به منابع ارزش ریالی، از جمله اقداماتی بود که در طول سال انجام دادیم.

 

شریعتمداری بیان کرد: برخی، حقوق ها که پایین تر بودند درصد افزایش بیشتری داشتند. آنهایی که حقوق بالاتری داشتند، افزایش کمتری به آنها تعلق گرفت. براساس اعلام رسمی صندوق بازنشستگی کشوری، به طور متوسط 77 درصد افزایش دستمزد در سال 99، نسبت به سال قبل در جریان افزایش و همسان سازی حقوق و دستمزد صورت گرفت. امسال قدم مبارکی برای بازنشستگان برداشته شده و این مسئله یکی از مطالبات مهم جامعه بازنشستگان عزیز ما بوده و هست. مشابه این امر در مردادماه برای 3.5 میلیون نفر از افراد بازنشسته تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی اتفاق افتاد که در آنجا رشد، قابل ملاحظه ای را شاهد بودیم. به این ترتیب 5 میلیون خانوار از این امکان بهره مند شدند. دو مصوبه برای اعمال همسان سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد و حقوق بازنشستگان صندوق بیمه عشایر و روستاییان که جمعا، حدود 200 هزار خانوار بازنشسته را شامل می شود، اخذ شد. انشاالله با اجرای این دو مصوبه تقریبا پرونده همسان سازی حقوق در حوزه فعالیت هایی که متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، بسته خواهد شد و قدم مثبتی در جهت حل مشکلات معیشتی جامعه که دارای حقوق ثابت هستند، در این ایام و مقطع مهم زمانی، رخ می دهد.

 

منبع : برنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: