با وجود توقف تولید پراید و محدودیت‌های تحریمی و کرونایی رخ داد:

افزایش تولید موتور محصولات سایپا در شرکت مگاموتور

افزایش تولید موتور محصولات سایپا در شرکت مگاموتور
کدخبر : 536848

به گزارش شما و اقتصاد: تولید محصولات شرکت مگاموتور سایپا در هشت ماه منتهی به آبان 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با وجود تحریم‌ها و شیوع کرونا، روند افزایشی داشته است.

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل مگاموتور ضمن بیان این مطلب، گفت: با مدیریت بهینه منابع داخلی و تلاش کارکنان مگاموتور، تولید انواع محصولات در مدت سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت و توانستیم با افزایش حدود ۱۳هزار دستگاه در تمامی خطوط تولیدی، نسبت به تولیدات سال گذشته در سال جهش تولید عملکرد موفقی را به ثبت برسانیم.

عباس شهریاری افزود: در شرایطی که بحران اقتصادی جهانی منجر به رسوب مشکلات ناشی از تحریم ها در بخش تولیدی کشور شده، مگاموتور توانست با پیروی از برنامه های بلند مدت گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تولید پایدار، شاهد رشد مثبت ۵ درصدی در تولید محصولات خود باشد.

شهریاری یادآور شد که از ابتدای مرداد سال جاری، تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا متوقف شده و افزایش در تولیدات موتور شرکت مگاموتور مختص محصولاتی مانند تیبا، ساینا و کوییک بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: روند افزایشی تولید در شرکت مگاموتور در سال "جهش تولید" با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری بیماری کرونا با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد محقق شد.

سایپا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: