قیمت محصولات سایپا / چهارشنبه ۹۹/۱۰/۰۳

قیمت محصولات سایپا / چهارشنبه 99/10/03
کدخبر : 537261

امروز (دوم دی ماه) قیمت خودروی تیبا معمولی 119 میلیون تومان و تیبا صندوقدار 112 میلیون تومان و ساینا به 125 میلیون تومان و قیمت پراید 131 به 102 میلیون تومان، رسید.

براساس ارزیابی بازار خودرو «پراید ۱۳۱» که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده و همچنان عنوان خودرو ارزان را برای خود حفظ کرده است  با افت دو میلیونی قیمت آن به ۱۰۲ میلیون تومان رسید تا به این طریق تنها دوگام تا ۱۰۰ میلیون تومانی شدن فاصله داشته باشد. این خودرو با توجه به قیمت پایین خود نسبت به سایر محصولات موجود در بازار توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد.
 

«تیبا2 معمولی» دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفداران خاص خود را دارد، در آخرین روز پاییز  یک میلیون تومان ارزان تر از روز ماقبل و با قیمت 119 میلیون تومان معامله شد. «تیبا صندوقدار» نیز با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند براساس ارزیابی بازار این خودرو یک میلیون ارزان تر از روز گذشته و با محدوده قیمت 112 میلیون‌تومان در بازار قیمت خورد.

 

«ساینا» هم که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز  در بازار افتی 500 هزار  تومانی را تجربه کرد و با قیمت 125 در بازار معامله شد .

 

قیمت محصولات سایپا در ۲ دی ۹۹

 

قیمت محصولات سایپا در 2 دی 99

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: