ضرب‌آهنگ عرضه به بازار در کیلومتر ۱۴

روزانه دو هزار دستگاه خودرو راهی بازار می‌شود

روزانه دو هزار دستگاه خودرو راهی بازار می‌شود
کدخبر : 537689

به گزارش شما و اقتصاد: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این که تعهدات معوق به مشتریان قبل از پایان امسال به روز خواهد شد، از تسریع در روند تکمیل و عرضه خودروها به بازار خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: بابک رحمانی افزود: در حال حاضر به طور متوسط روزانه بیش از دو هزار دستگاه خودرو تکمیل، تجاری سازی و آماده ورود به بازار می‌شود و این روند با حمایت از سوی نهادهای مرتبط در بهبود روند تامین قطعات کسری خودروها ادامه خواهد یافت.

وی گفت: از ابتدای امسال تا دهم دی‌ماه بیش از ۳۴۴ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه شده که این تعداد، مطابق با تیراژ تولید تا پایان سال، سیر صعودی خواهد داشت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، با بیان این که میانگین زمان تحویل در طرح‌های فروش فوق‌العاده به ۴۰ روز رسیده درحالی که موعد تحویل قراردادها ۹۰ روزه است، ادامه داد: با کسر تعداد برخی از خودروها که امکان تولید نداشته و امکان تبدیل آن به سایر محصولات موجود فراهم شده، در حال حاضر تعداد تعهدات معوق ایران خودرو به کم‌تر از ده هزار دستگاه رسیده است و یقینا قبل از پایان سال، این عدد به صفر نزدیک خواهد شد.

وی با بیان این‌که در ماه‌های پایانی سال، مجموعه کارکنان ایران خودرو با همتی مضاعف، در تلاش برای اجرای تعهدات هستند، اظهار کرد: در نیمه آذر رکورد تجاری سازی و عرضه روزانه خودرو به بازار را با حدود پنج هزار خودرو به ثبت رساندیم که این اقدام در بهبود شرایط بازار به نفع مشتریان موثر بوده است.

رحمانی با اشاره به بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های شرکت های حمل خودرو همکار ایران خودرو، اظهار کرد: امکان تحویل خودرو به صورت حضوری نیز برای مشتریان فراهم شده و متقاضیان تحویل حضوری می توانند از طریق نمایندگی های ایران خودرو نسبت به آن اقدام کنند. در صورت انتخاب این روش،‌ مبلغ مربوط به حمل خودرو مسترد خواهد شد.

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: