خبر بد برای متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا

خبر بد برای متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا
کدخبر : 537797

قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: به مرور زمان قرعه‌کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه‌کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

 مجید باقری، قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در سایپا علی‌رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌ها، با همت کارگران مولفه‌های جهش تولید را محقق کرده‌ایم.

 

او گفت: تعهدات معوق روند خوبی دارند. قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است. اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از مواردی که جزو قرعه‌کشی بود از رده خارج می‌شوند.

 

قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: تمام ثبت نام کنندگان وانت ۱۵۱ و نیسان تک‌سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و سهمیه ظرفیت و رزرو برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

 

به گفته این مقام مسئول تمام خریداران این ۲ خودرو پس از اتمام قرعه‌کشی می‌توانند اقدام به واریز وجه کنند و تمام آن‌ها برنده هستند. بدین ترتیب به مرور زمان قرعه‌کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه‌کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

 

باقری افزود: برخی از افراد به دلایل مختلف انصراف از خرید خودرو می‌دانند، مجوز کمیته خودرو را اخذ کردیم و رزرو را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دادیم.

 

او گفت: موضوع شماره‌گذاری محصولات سایپا مطرح بود که حدود ۳ ماه است شماره گذاری متوقف شده و اکنون با پیگیری‌ها این خودرو‌ها شماره گذاری خواهند شد و طی دیروز و امروز یک هزار و ۵۰۰ خودرو شماره گذاری شده است.

 

قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: امروز برای ۱۹ هزار خودرو قرعه‌کشی را برگزار خواهیم کرد و مردم با زمان تعیین شده ۵ روز کاری می‌توانند وجه لازم را تکمیل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: