شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هشدار داد

فروش آنلاین با عنوان «توزیع سهمیه‌ای قطعات» جعلی است

فروش آنلاین با عنوان «توزیع سهمیه‌ای قطعات» جعلی است
کدخبر : 542667

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هرگونه فروش قطعات به صورت آنلاین تحت عنوان «توزیع سهمیه‌ای قطعات» را منتسب به گروهی جاعل و متقلب دانست و در اطلاعیه‌ای نسبت به تقلبی بودن قطعات این سایت هشدار داد.

به گزارش شما و اقتصاد: روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نسبت به تبلیغات سایتی به آدرس https://isakco.ir که با سوء استفاده از لوگو و نشان این شرکت مبادرت به فروش قطعات مجعول و تقلبی کرده است، اعلام کرد: این سایت فروش آنلاین هیچ ارتباطی به شرکت ایساکو ندارد و لوازم یدکی ارایه شده در آن به هیچ عنوان مورد تایید این مجموعه نیست.

در این اطلاعیه شرکت ایساکو تاکید کرده، تنها مراکز معتبر و مورد تایید فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد این شرکت، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز مجموعه هستند. مصرف‌گنندگان می‌توانند شماره بارکد موجود بر روی بسته‌بندی قطعات مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و  از اصلی یا تقلبی بودن آن آگاه شوند.

علاوه براین دیگر روش‌های شناسایی قطعات اصلی، استفاده از گزینه اصالت قطعات در اپلیکیشن ایساکو است که مشتریان با نصب این اپ بر روی گوشی‌های هوشمند، می‌توانند ضمن آگاهی از اصل بودن  قطعه، از سایر امکانات متنوع آن نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است، لوگو و نشان اصلی این مجموعه خدماتی به همراه آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها فقط در وب‌سایت این شرکت به آدرس https://www.isaco.ir و همچنین پرتال خبری گروه صنعتی ایران‌خودرو به آدرس https://ikcopress.ikco.ir صحیح و قابل استناد است.

 

 

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: