مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل عنوان کرد

برنامه فروش ۷۵۰۰ میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۰

برنامه فروش ۷۵۰۰ میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۰
کدخبر : 542729

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل (گواه)، گفت: درآمد این شرکت در بخش قطعات یدکی، کاربری سازی، بازسازی خودرو و سایر فعالیت‌های خدمات پس از فروش محصولات، بر مبنای گزارش‌های مالی از ۷۳۲ میلیارد ریال در سال ۹۸ به رقمی بالغ بر ۱۸۹۵ میلیارد ریال در سال ۹۹ رسیده است.

به گزارش شما و اقتصاد: ایرج حسینی پژوه، با بیان این‌که شبکه نمایندگی‌های گواه برای ارایه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی ایران خودرو دیزل فعالیت می کند، بیان کرد: این شبکه به منظور افزایش رضایت مشتریان آموزش های تخصصی لازم را دیده است.

به گفته وی، درحال حاضر تعداد شش هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو دیزل تحت پوشش گارانتی بوده و علاوه بر آن مشتریان از خدمات شرکت در دوره تعهد وارانتی نیز بهره مند می شوند.

حسینی پژوه با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال ۱۳۹۹، عنوان کرد: رشد و افزایش رضایت مندی مشتریان به ۷۷ درصد از جمله این دستاوردها است که با تعریف پروژه ها و اقدامات موثر در شبکه خدمات پس از فروش، بازرگانی و تامین قطعات ،آموزش شبکه و ایجاد سهولت دسترسی بیشتر به خدمات پس از فروش برای مشتریان محقق شده است.

وی افزود: بهبود خدمات پس از فروش در حوزه‌های کیفیت، هزینه و زمان ارایه خدمات، کاهش زمان تعمیرات از ۱۰ روز به شش روز، کاهش شکایات به میزان ۵۰ درصد، گسترش شبکه خدمات پس از فروش (تعمیرگاهی و فروشگاهی) و تعمیر و رفع عیب دستگاه های عیب یاب در دوران تحریم از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت گواه در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه رضایت مندی مشتریان مطابق با ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی اعلام شده در سال ۹۹ به عدد ۷۷۴ رسیده ایم که رشدی ۴ درصدی را نسبت به سال ۹۸ را تجربه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اهداف ترسیم شده این شرکت برای امسال، اظهار کرد: دستیابی به فروش ۷۵۰۰ میلیارد ریالی از اهداف تعیین شده است که برای تحقق آن راهبردهایی نظیر فروش اعتباری و نقدی قطعات تجاری، کاربری سازی، بازسازی خودرو و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

حسینی پژوه با بیان این‌که تامین منابع جدید و مشارکت با سرمایه‌گذاران به عنوان راهبردی کلیدی در سال ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: عقد قرارداد با تامین‌کنندگان گروه، گسترش برنامه شبکه فروش و توزیع قطعات، ایجاد سیستم ردیابی قطعات، تقویت برند گواه، تقویت زیرساخت‌های سیستمی، ارتقای رتبه شرکت و نیز تعمیرگاه مرکزی در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و ایجاد زیرساخت های ارتباط با مشتریان در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان از مهمترین برنامه های شرکت گواه در سال جاری است.

 

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: