به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصلی:

توسعه فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران‌خودرو ادامه دارد

توسعه فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران‌خودرو ادامه دارد
کدخبر : 543247

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات و لوازم یدکی اصلی ایساکو، همچنان در حال توسعه فروشگاه‌های مجاز این مجموعه است.

به گزارش شما و اقتصاد: معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: شرکت ایساکو از مرداد ماه سال گذشته به صورت جدی در حال توسعه شبکه فروشگاه‌های مجاز است و این امر از خرداد ماه امسال با جذب فروشگاه‌های جدید قوت گرفته است.

شهرام غلامی در این خصوص افزود: برنامه شرکت ایساکو در خصوص توسعه فروشگاه‌های مجاز، همواره بر پایه ارتقای کیفی و بهبود عملکرد شبکه موجود بوده و افزایش کمی تعداد فروشگاه‌ها، در اولویت بعدی مجموعه قرار داشته است، این اولویت‌بندی همچنان در روند کار شرکت قرار دارد، اما در مدل جدید توسعه فروشگاه‌های مجاز که از سال گذشته در ایساکو آغاز شده، اعطای امتیاز با توجه به نیازمندی هر شهر صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر با دارا بودن بیش از هزار فروشگاه مجاز در سراسر کشور، در حال جذب فروشگاه جدید در مناطقی است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، نیاز به ارتقای کمی در آن به منظور تسهیل دسترسی مشتریان،  لازم به نظر می‌رسید.

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افزود: متقاضیان برای اطلاع از شرایط اخذ امتیاز فروشگاه مجاز ایساکو و ثبت درخواست جذب، به سایت این شرکت به نشانی www.isaco.ir مراجعه کنند. این مجموعه نیز پس از بررسی استانداردهای کیفی، فضای فروشگاهی و مصاحبه تخصصی با متقاضی، در صورت وجود شرایط لازم، امتیاز و مجوز تاسیس فروشگاه مجاز را به وی اعطا خواهد کرد.

غلامی گفت: افزایش تعداد فروشگاه‌ها و ارتقای استانداردهای تاسیس فروشگاه‌ها، همچون سایر فعالیت‌های مجموعه به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و افزایش رضایت مشتریان صورت می‌گیرد و امیدواریم این اقدام نیز گام موثری در راستای نیل به اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو باشد.

گفتنی است، فروشگاه‌های مجاز به عنوان نمایندگان شرکت ایساکو، مسوولیت فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد، با بسته‌بندی هولوگرام‌دار این شرکت را به عهده دارند.

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: